Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Sofia15 Profile
Femeie
24 ani
Constanta
cauta Barbat
24 - 40 ani
Fiat Forum Romania / Classic corner / ACR Sectia de Vehicule Istorice Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
ACR (Automobil Clubul Roman 1904) membru FIA (Federatia Internationala a Automobilului) urmeaza sa infiinteze Sectia Autovehiculelor Istorice.
Din aceasta categorie fac parte masinile mai vechi de 30 de ani.
Cei care sunt interesati ma pot contacta.

Modificat de Tefrus (acum 15 ani)


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 15 ani
   
george-bogdan
Top poster

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1731
consider ca suntem foarte multi interesati de acest subiect , ne poti da mai multe detalii privind data inffintarii , conditiile , etc ?

pus acum 15 ani
   
autom
Membru de baza

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 146
Pana in revolutie toate retroraliurile erau organizate de ACR!

Sincer, credeam ca acum numai RCR poate organiza raliul Giurgiu.


,,Info ACR

VA INVITAM LA RALIUL TRADITIONAL BUCURESTI-GIURGIU
versiunea printabila

02 octombrie 2008 - Ca �n fiecare toamna, in ziua de sambata, 4 octombrie 2008, Automobil Clubul Roman organizeaza Raliul Memorial Bucuresti-Giurgiu, cu startul din Pia�a Carol din Bucuresti, orele 10.00.

Echipajele participante, reprezentand Municipiul Bucuresti, judetele Buzau, Dambovita, Prahova si, respectiv, Giurgiu, vor fi invitate in Piata Carol la ora 09.00, pentru identificarea documentelor de bord si revizia tehnica. De asemenea, la Raliu au fost invitate sa participe si echipaje ale Clubului Automobilistic Russe, din Bulgaria, care au confirmat onorarea invitatiei.

Traseul, conform tradi�iei, va fi urm�torul: Bucuresti-Calugareni (unde va fi control orar)-Daia-Giurgiu, trecerea prin punctele de CO fiind obligatorii pentru toate echipajele, respectand regulile de circulatie in vigoare.

Impreuna cu Serviciul Politiei Rutiere Giurgiu, in zona cu risc sporit de accident din dreptul comunei Daia, la sensul giratoriu va avea loc un moment comemorativ, constand in aprinderea de lumanari in memoria victimelor accidentelor rutiere din perioada 2007-2008, cu participarea invitatilor si a celor peste 25 de echipaje inscrise in Raliu.

De asemenea, la fata locului vor fi prezenti 20 de elevi, membri ai Laboratoarelor Scolare de Educatie Rutiera din Balotesti si respectiv Giurgiu, echipati in tricouri inscriptionate STOP ACCIDENTELOR RUTIERE!

Dup� acest moment comemorativ, echipajele auto si copiii celor doua laboratoare de educatie rutiera se vor deplasa in Piata Teatrului Valah din Municipiul Giurgiu. In aceasta piata va avea loc un concurs de indemanare in conducerea auto, pe un poligon amenajat special. Intre orele 14.00-15.00 se desfasoara festivitatea de premiere.

In finalul actiunii, va avea loc un cocktail in saloanele restaurantului Valahia din vecinatate.

Competitia memoriala este organizat sub auspiciile Automobil Clubului Roman, Filiala Judeteana ACR Giurgiu, marcandu-se astfel 104 ani de la prima cursa automobilistica organizata in Romania pe traseul Bucuresti-Giurgiu-Bucuresti.

Conform tradi�iei, Primaria Giurgiu are calitatea de gazda de onoare. Raliul are loc in cadrul Campaniei nationale STOP ACCIDENTELOR RUTIERE! VIATA ARE PRIORITATE!

INVITATIE DE PRESA

Pentru toti reprezentantii mass-media, pe care ii invitam respectuos sa participe la aceasta activitate, Automobil Clubul Roman pune la dispozitie, la startul competitiei, un microbuz cu care se vor putea deplasa la toate manifestarile ce au loc cu acest prilej, asigurandu-se inclusiv intoarcerea in aceeasi zi la Bucuresti.

Va multumim pentru participare!

Centrul Media al ACR
Director Organizare
Dr.Ilie Gabra ,,


,,OCTOMBRIE 2001
Automobil Clubul Roman devine membru fondator al Fundatiei FIA, cu sediul la Londra.

5 APRILIE 2003
Majestatea Sa Regele Mihai l, fost Presedinte de Onoare al ACRR, viziteaza Automobil Clubul Roman cu prilejul sarbatoririi a 99 de ani de existenta a asociatiei.

IULIE 2003
Presedintele Comisiei Internationale de Karting din cadrul FIA, domnul Yvon Leon, viziteaza Automobil Clubul Roman.

5 APRILIE 2004
Automobil Clubul Roman implineste 100 de ani de existenta. Festivitatea Centenarului are loc sub inaltul patronaj al Presedintelui Romaniei.

22 SEPTEMBRIE 2004
Centenarul Primei Curse Automobilistice, pe traseul Bucuresti - Giurgiu si retur.

2005
100 de ani de la afilierea Automobil Club Roman la Federatia Internationala a Automobilului (FIA).
,,

Modificat de autom (acum 15 ani)


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 15 ani
   
Uncle-Sam
Membru

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 45
Salut!

Foarte buna initiativa!
Vin cu o intrebare legata de conditiile de participare (conditia principala o indeplinim, intrucat Dacia 1100 are peste 35 de ani) si anume daca se pot alatura si masini modificate de genul asta:





Multumesc anticipat pt raspuns.


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Detaliile apar dupa deschiderea sectiei.

Modificat de Tefrus (acum 15 ani)


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
dl. tefrus, va rog sa va prezentati, cine sunteti, cu ce va ocupati, care e scopul d-voastra pe acest forum . multumesc !

daca tot vine vorba de ACR, sa meditam putin citind acest articol. sincer, eu nu am auzit nimic de ACR inafara de niste asa-zise parade cu masini care nu erau deloc de epoca... dar... ma rog, cine stie, poate se vor intampla minuni prin ACR odata cu dl. tefrus.

iar acum, articolul :


_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Dupa cum spune si userul ma cheama Tefrus.
Informam doar despre aparitia sectiei istorice in cadrul ACR
Alte probleme referitoate la ACR care nu au ca obiect persoana mea, nu ma intereseaza.


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Succese maxime !!!!! 

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
ok, atunci am eu cateva intrebari. spuneti mai sus ca "Avantajele sunt multe...Participarea la raliuri, scutirea de taxe locale (inmatriculare,impozit,taxa de drum)"

va rog spuneti-mi, care sunt acele raliuri?

cum se face scutirea de taxe locale? sunteti cumva autoritate FIVA? Daca da, chiar sunt interesat de cand .

Multumesc pentru informatii.


_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Despre raliuri gasiti pe
Despre scutire gasiti in Monitorul Oficial.
Acesta este ultimul post sa nu ajunga discutia o pledoarie.


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
Stimate domn tefrus,
Pe site sunt trecute evenimente automobilistice intrate in istorie. Vreau sa imi spuneti concret CARE sunt raliurile, CARE e programul ACR pe anul 2009 si numarul monitorului oficial pe care trebuie sa il consultam. Din cate stiu eu, exista o singura autoritate FIVA care poate elibera certificate de vehicul istoric. Poate gresesc, asa ca daca gresesc, va rog sa explicati ce v-am cerut mai sus.

Multumesc !


_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
ar fi bine daca acr-ul ar face astfel de lucruri..in fond acr-ul e reprezentativ pt romania datorita istoriei...
mai multe detalii daca se pot da ar fi benefic.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Ar fi ffff benefic daca chiar iar interesa , noi am colaborat cu ei pana intr-un punct in care le-a stat in gat faptul ca am devenit FIVA, aparuse o noua autoritate nationala in domeniul automobilismului si asta a deranjat. Pacat, cu majoritatea oamenilor de acolo am lucrat excelent si probabil vom mai colabora si in viitor daca optica si discursul lor se vor schimba. Ulterior a aparut si o noua federatie de automobilism , care organizeaza campionatul de raliuri, din pacate istoria si prestigiul nu tin de foame. Toti am vrut sa colaboram si ca si cei cu noua federatie nu a fost usor s-o luam de la 0, pe timpul, pasiunea si banii tai e cam dificil sa mai inghiti si tot felul de castane.

Povestea nu e noua, acum cativa ani filiala Prahova afisa ce vedeti in vitrina, logoul si numele RCR erau "imprumutate" ca sa ma exprim elegant. Oamenii minunati din anii 70-80 care au organizat in Romania primele raliuri cu masini de epoca au disparut din ACR si din pacate o parte si dintre noi. Daca cineva cu elan si pasiune ii intreaba de sanatate ei nu zic nu, o cotizatie in plus nu strica, parerea mea e ca cei care doresc un nou club e sa-si faca unul, asta le poate asigura totala independenta, pot accepta ce masini doresc, cu partea insa de atestare ca vehicul istoric regulile nu se pot schimba, ca nu le-a inventat RCR-ul.

Cum spuneam bafta maxima !!!!

acr sectia vehicule istorice ffff benefic daca chiar iar interesa noi colaborat pana intr-un punct

40.9KB

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
inca

acr sectia vehicule istorice inca

47.9KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
inca

acr sectia vehicule istorice inca

50.3KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
inca

acr sectia vehicule istorice inca

41.3KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
nostim ! asteptam cu interes promisiunile d-lui tefrus !

_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Conchid discutia, nu contest ca Trefus nu are intentii serioase, necazul e ca nici 100 de cluburi romanesti noi nu vor putea modifica regulile FIVA sau FIA,  de la originalitate nu se fac concesii, a reface azi , cu piese noi similare si nu identice, nu se cheama ca evoci trecutul sau faci o replica corecta. Cum am mai spus, poti face un Abarth dintr-un 500 sau 600, sau o Dacia 1100 S, dar urmarind specificatiile originale, sincer n-am vazut pana acum asa ceva in Romania, din pacate. E trist ca majoritatea celor care au in Romania masini mai vechi de 30 de ani nu doresc altceva decta sa le prepare, sa le intinereasca sau sa le transforme urmand niste curente care n-au nici o legatura cu notiunea de vehicul istoric. O masina modificata acum 30 de ani nu e acelasi lucru cu una facuta azi, asa incat dle Trefus daca iubiti un anume curent american (de care mi-ati pomenit) incercati sa cumparati o masina care a fost modificat atunci, documentabil, si e ok. RCR-ul nu face altceva decat sa incearce sa dea anvergura, credibilitate si substanta miscarii din Romania, nu putem iesi la "export" cu masini modificate si daca cineva ar incerca sa le atesteze in orice stat membru FIVA ar observa ca la noi lucrurile sunt blande fata de ce e afara.  In concluzie ACR-ul care e membra a FIA nu-si poate permite luxul de a patrona o miscare care iese din acest reguli, pot exista insa cluburi private ale celor pasionati de modificarea masinilor vechi, asta e un alt segment, valoros intr-o anumita masura dpdv cultural , dar guvernat de alte reguli, legislatia romana si in general cea europeana nu acorda insa nici un statut masinilor modificate. In multe tari chiar statutul vehiculelor istorice e amenintat/limitat de norme menite sa salveze mediul asa incat   parerea mea e ca viitorul e sumbru, comparatiile cu SUA nu au relevanta 

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
rrxxrr
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2
daca tot va bateti cu pumnii in piept si nu admiteti numai originalitate atunci am si eu o intrebare umila : imi spuneti va rog de la ce tip de tractor provin stopurile spate ,cele incercuite cu rosu montate pe automobilul certificat de Retromobil ca fiind original??? 

acr sectia vehicule istorice daca tot bateti pumnii piept admiteti numai atunci intrebare umila imi

43KB


pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
mai rrxxrr, ia gaseste tu lampile originale pt fiat-ul din poza si iti dam premiu !

mai spun un lucru... am vazut masina de mai sus live... cand vei avea cel putin O MASINA care sa se apropie de starea fiatului 1100 verde... imi voi scoate palaria in fata ta.


_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
lucas0125
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 710
Poza postata este ff veche. stopurile au fost inlocuite inainte de certificare cu copii de stopuri Fiat Topolino ( carcasa din fibra, insa geamuri de stop originale ).
Nu fac parte din nici o comisie , nu sant avocat, sint doar posesor de Topolino si am realizat impreuna lampile acum apoximativ 3 ani !!!!
Atasez poza de la Topo ul meu


_______________________________________
CUMPAR JUCARII ROMANESTI PENTRU COLECTIA MEA.
OFER PRET MARE.
0723500340


pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Asa, pentru cultura ta generala, masina respectiva ca si multe alte antebelice a avut stop doar pe partea dreapta (fiind cu volanul pe dreapta), ca s-o inmatriculezi in secolul asta trebuie sa aiba doua stopuri identice, poza e facuta de subsemnatul in toamna lui 2002, cand nu se dadeau atestate, la Buftea. Oricum fiind vorba de o antebelica si azi masina putea fi atestata cu stopurile respective, pentru ca ele erau aplicate pe masina putand fi oricand inlocuite. Nasol ar fi fost sa gaureasca aripile. Ca sa te mai linistesti pot sa-ti spun ca am vazut Bugatt-iuri cu stopuri tip ARO M461 C, cele facute in Ro fiind o licenta germana, in concluzie fiecare foloseste ce poate, similar,  pana gaseste originalul sau perechea originalului. Astazi masina are stopurile originale, reproduse partial, postez si o poza ca sa-ti dai seama ca esti carcotas, mai baga o fisa si mai trage o data !!!!


acr sectia vehicule istorice asa, pentru cultura generala, masina respectiva multe alte antebelice

54.8KB

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
lucas0125
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 710
poza

acr sectia vehicule istorice poza

27.7KB


_______________________________________
CUMPAR JUCARII ROMANESTI PENTRU COLECTIA MEA.
OFER PRET MARE.
0723500340


pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Cred ca ne batem capul prea mult cu niste oameni care nu merita, cum spunea si Dan, cine n-a restaurat o antebelica e mai bine sa se abtina de la comentarii, fie ele si "umile intrebari", in tara asta toti sunt specialisti in taclale si capra vecinului, toti sunt judecatori de ocazie , si uite asa bruma de colectionari care exista si face eforturi majore pe praful asta a ajuns subiect de dezbateri publice, trist.

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
automobilia, eu stiu foarte bine cine e dl. rrxxrr... probabil ca s-a plictisit de forumul classiccar si s-a gandit sa vina pe la noi sa bage niste strambe.

din pacate, prea multi vorbesc in tara asta si prea putini fac.

eu unul propun sa inchidem acest topic, din moment ce dl. tefrus nu a dat lamuriri suplimentare nici pana in ziua de azi cu privire la "ACR - sectia vehicule istorice"

voi ce parere aveti?


_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
nu ar fi rau un mesaj privat trimis...poate ne mai spune ceva.. totusi era vb de ACR..
Daca tot nu raspunde si eu sunt de parere ca trebuie inchis..


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Pe mine deja ma amuza toata supararea asta a unora, ca si atacurile mai mult sau mai putin subtile, e drept sporadice , care apar. Cred ca e bine sa ne uitam intai in propria ograda, inainte sa dam lectii sau sa cerem socoteala. Cel mai bine e sa taci sa sa faci, asa ca abia astept sa vad noi cluburi si mai ales noi masini restaurate, daca sunt antebelice chiar cu stopuri de tractor, numai sa vad ca se misca si altceva decat tastele Pc-ului. Faceti ce vreti cu topicul nu ma bag, e decizia moderatorilor , am intevenit numai spre a arata ca eu am mai vazut filmul si in anii precedenti si din pacate nu are final.   

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la