Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
i.oana din Bucuresti
Femeie
20 ani
Bucuresti
cauta Barbat
20 - 45 ani
Fiat Forum Romania / Classic corner / Expozitia vehiculelor istorice antebelice 2 MAI Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Pentru cei care nu parasesc capitala de 1 mai, un eveniment interesant :

SIMFONIA MOTOARELOR

Sambata 2 mai 2009 sectia de vehicule istorice antebelice din cadrul RETROMOBIL CLUB ROMANIA, cu sprijinul Primariei Sectorului 2, organizeaza “ SIMFONIA MOTOARELOR ”.   Evenimentul va debuta la ora 9:30 cu o expozitie organizata in fata Primăriei Sector 2 Bucuresti din Str. Chiristigiilor Nr. 11 – 13 (zona Obor). La ora 10:30 automobilele participante vor pleca intr-o parada pe strazile capitalei, punctul final fiind baza de agrement Belciugatele. La eveniment sunt admise exclusiv vehicule istorice atestate, modele a caror productie a inceput inainte de sfarsitul celul de-al doilea Razboi Mondial.


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
manciur
Membru de baza

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 146
si duminica.. mai e un eveniment! dar nu organizat de retromobil..

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Nu-l rata !

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
SIMFONIA MOTOARELOR detalii si fotografii


expozitia istorice antebelice mai simfonia motoarelor detalii fotografii

61.7KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
walker
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 96
Super eveniment , eleganta si civilizatie . O recunoastere a eforturilor adevaratilor colectionari si restauratori de vehicule istorice . Calitatea , originalitatea si valoarea inainte de toate .  Mult noroc pentru un nou inceput .

_______________________________________
Opel Commodore A GS Coupe '69 , Opel Rekord 1700 '67 , Opel Rekord  1900 '68

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
complet de acord !

_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
testuser
Membru de onoare

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
am si eu o nelamurire... citez din primul post "modele a caror productie a inceput inainte de sfarsitul celul de-al doilea Razboi Mondial"
Cum razboiul nr 2 s-a terminat in 2 sept 1945, iar broscuta mea e fabricata in iunie 1952, insa modelul cu foarte mici exceptii (frane hidraulice ptr ca e model export, bare si rezervor ) este identic cu cele produse in timpul razboiului sau imediat dupa, se poate incadra in randul "antebelicelor"? sau exista o alta categorie?

de exemplu pe site la retromobil exista 2 citroen traction avant din 1955 respectiv 1956, sunt acceptate in cadrul unui eveniment cu vehicule exclusiv antebelice?

willys sunt 3 la ultimul eveniment, din care unul 1947 si unul 1948.

se ia in considerare anul de fabricatie adica antebelic=pre1945, sau antebelic=orice masina, indiferent de an (probabil e diferenta mica totusi fata de 1945) care s-a fabricat fara modificari substantiale din anii de razboi incolo?

merci


_______________________________________
da-o ba la remat!

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
referitor la traction avant, permite-mi sa iti raspund eu. traction avant s-a fabricat din anii 1934 pana in 1957, fara modificari majore. acesta poate fi un motiv pentru care traction avant de dupa razboi au fost acceptate la expozitii de antebelice.

_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
testuser
Membru de onoare

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
si asta e valabil si in cazul broscutelor? stii si tu ca un split-window pre 1952 e cam aceeasi masina cu una fabricata in 1943/46 modificari majore nu se observa nici la bord, nici la constructie, nici la suspensii sau motorizare. difera la masinil pre 1945 partea de la rezervor, in rest detaliile marunte cu trecerea anilor.. butoane mai mici pe bord, bare un pic diferite, manerul capotei fata diferit...

_______________________________________
da-o ba la remat!

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
nu sunt specialist in modele de brezel, insa in discutie ar merita sa aduci in discutie numarul de exemplare produse inainte de terminarea razboiului. In rest, cred ca e discutabila problema. Eu stiam ca pentru populatie s-au produs doar dupa razboi, cele produse in timpul razboiului fiind exclusiv pentru uz militar.

daca ma insel, corecteaza-ma.


_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
testuser
Membru de onoare

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
1931      1      From Germany
Prototype Wanderer with first Beetle-shaped body
(personal car of Dr. Ferdinand Porsche)
1932     2     All from Germany
First prototype Zündapp Volksauto
1933     1     From Germany
Last prototype Zündapp Volksauto
1934     3     All from Germany
Only prototype NSU Volksauto
1935     2     All from Germany
First prototype KdF-Wagen
1936     3     All from Germany
1937     30     All from Germany
Last prototype KdF-Wagen
1938     44     All from Germany
First production KdF-Wagen
1939     50     All from Germany
All KdF-Wagen
1940     8,532     All from Germany
First year for  Kübelwagen
1941     8,532     All from Germany
1942     13,427     All from Germany
First year for  Schwimmwagen
1943     13,904     All from Germany
1944     13,673     All from Germany
Last year for Schwimmwagen
1945     12,852     All from Germany
Last year for KdF-Wagen
1946     10,132     All from Germany
Last year for Kübelwagen
1947     8,987     All from Germany
First exports to the Netherlands
1948     19,244     All from Germany
Last year with CEO Ivan Hirst
1949     46,146     All from Germany
First year with CEO Heinz Nordhoff
1950     89,895     All from Germany
1951     98,709     All from Germany
1952     114,348     114,339 from Germany

in productia de la 1952 intra si modelul zwitter, complet diferit atat mecanica (tren de rulare fata si amortizoare) cat si estetic (bord de oval)
diferenta de nr din 1952 sunt cele facute in africa de sud.

in productia 1940 1946 intra si schwimmwagen si kubelwagen.
schwimmwagen cam 15.000 exemplare
kubelwagen 50,435 exemplare

nu e nevoie sa te corectez, nici mie nu imi e clar cum a fost atunci.
faptul ca e autovehicul antebelic, postbelic sau doar clasic nu e afectat de destinatia lui, militara sau civila. stiu ca broscutele s-au facut pentru populatie, existau asa numitele sparkarte, un soi de carton ptr lipit timbre, minim 5reichsmark pe saptamana. nu stiu cate masini au fost vandute asa, insa daca au fost rechizitionate de armata ulterior, foarte probabil.

probabil ca 52iul se incadreaza la postbelice, ca an fabricatie, insa e si accesptat ca model antebelic la expozitii/parade etc. poate cei care organizeaza evenimentele citesc si aici si isi pot spune parerea.


_______________________________________
da-o ba la remat!

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Raspunsul se afla pe site-ul broasca nu e considerata o masina antebelica, daca vine insa cineva cu

N-am intalnit nicaieri broaste la astfel de evenimente si oricum pe durata razboiului productia a fost axata pe Kubel, teoretic insa exista un sambure de adevar in ce zici tu daca ne referim la KDF-uri care au fost vreo 669 1938-1945, daca apare vreunul in RO iti promit ca o sa-l primim cu bratele deschise la evenimentele de acest gen.

Totusi e vorba si de perceptia generala, ma refer la cum arata masina, evenimentele de genul asta isi propun sa introduca publicul in atmosfera interbelica, daca expui un Traction Avant , o IFA F8 sau un Willys putin cred ca e vorba de masini din anii 40-50. Daca ar aparea o broasca efectul dorit s-ar pierde, asata ca o abordare stilistica si nu istorica , daca o accepti. Brosca e perceputa ca o masina moderna, 99% din oameni habar n-au ca s-a nascut in 1938.
Ca sa nu mai zic ca n-am vazut prea multe filme sau documentar de razboi in care sa apara vreo broasca, le numar pe degete ...

Sper ca esti de acord ca una e o IFA F8 si alta e o broasca din prima serie postbelica


Te felicit insa ca ai cea mai veche brosca din RO si iti urez sincer sa gasesti una si mai veche, de ce nu un KDF, pentru ca au existat si la noi, cine stie ce iti rezerva viitorul, prin vreo sura sau magazie prafuita ...

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
PRO TV - stiri


REALITATEA TV -

direct


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
testuser
Membru de onoare

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
am inteles, daca gasesc un KDF , care ar arata exact ca si broasca mea probabil, o sa o pot expune ca antebelica. pina atunci mai e,si deocamdata masina e un morman de fiare. inca nu a ajuns nici la stadiul de 50% originala, cand o fi mai vorbim.

tot 99% din oamenii de care zici, Bogdane, stiu ca broasca e desenata de Hitler...

apropo nu e cu suparare ca doar discutam de principii aici. insa poate o sa ma uit chioras daca vad la un antebelum ceva un morgan.. ca are "look"

Modificat de testuser (acum 15 ani)


_______________________________________
da-o ba la remat!

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Eu am vazut un KDF pe viu si te asigur ca e o mare diferenta intre ele si masinile din 50 si ceva, e o diferenta f mare incepand cu executia si terminand cu aspectul, desigur ca un ochi neavizat nu observa, al tine insa am pretentii.

Fa un exercitiu simplu de memorie si raspunde la intrebarea asta, vezi des broaste in filmele documentare/artistice care trateaza perioada celui de-al II RM ? 

N-o sa vezi niciodata masini care au look de antebelica la evenimente gen Antebelum , ma refer la cele organizate de RCR si da-ne voie sa facem si noi o regula asa cum credem ca e mai bine, regula e f simpla, la evenimentele de acest gen o sa vezi masinile pe care le puteai vedea inainte de 1989 la raliurile de gen.

Asa cum la Mille Miglia vezi masini fabricate numai pana in 1957 si numai modelele care au participat la cursa originala asa si noi, din nostalgia vremurilor apuse si pentru ca avem sansa sa avem printre noi cativa veterani care au participat inca de la inceputurile sportului asa am stabilit o regula simpla.

E daca vrei un umil omagiu adus unor oameni care au deschis un drum, iar multi dintrei nu mai sunt printre noi ....


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
ei bine, ma bucur ca mai exista si discutii constructive pe forum. chiar daca nu avem toti aceleasi pareri, putem purta discutii civilizate. bravo !

_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
testuser
Membru de onoare

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
Bogdan, broaste din cel de-al doilea RM nu se vad des in filme ptr ca pur si simplu nu au fost facute f multe . exista si filme cu asa ceva insa proportia a fost foarte mica. chiar si in realitate pina in 1940 foarte putine au rezistat. poze de arhiva exista destule cu kdf, 82E, samd. masinile din 50 si ceva nu sunt 1952, poate te referi la oval sau la 59... . daca vrei iti arat diferentele intre KDF si brezel normal.

panourile metalice sunt identice in proportie de peste 80%. diferentele sunt in zona rezervorului si am spus asta. bordul este identic, usile identice, capotele identice. panouri bord identice. cutii viteze, suspensii identice. chiar si pe spate pina in 1952 s-au pastrat amortizoarele cu brat oscilant. luneta identica, geamuri identice si interschimbabiile, capota spate identica, stopuri la fel. semafoare in stalp, etc. si aici vorbesc de comparatie KDF>broaste pre 1952 strict. poate da, unele butoane sunt mai mari altele mai mici, poate cadranul vitezometrului are alte caractere, poate stopurile mai vechi erau mai micute si cu inel cromat, insa daca vei considera asta modificare majora... atunci ar fi trebuit sa spui dinainte. motorizarea e si ea identica, acelasi carburator, dinam, pompa benzina, etc etc

daca vorbim de aspect, nu e relevant. paleta de culori, chiar daca poate mai restransa la KDF e acelasi tip, vopsele inchise, oldie, nu tzipatoare. crom exista si pe masini din 46 chiar, nu toate erau vopsite complet.

nu o sa am pretentii de restaurator sau de posesor de masini istorice, nu fac titlu onorific din asta. dar cel putin in domeniul VW consider ca stiu cat de cat unele lucruri.

e dreptul fiecaruia ca si club/persoana sa isi restranga/extinda paleta de masini acceptate/indragite

p.s. cred a si un traction avant din prima serie difera de unul din ultima serie catusi de putin... fara a fi majore ca in cadrul broastei. 


_______________________________________
da-o ba la remat!

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Eu ti-am zis inca din start ca teoretic ai dreptate , repet ce am scris mai sus "teoretic insa exista un sambure de adevar" numai ca perceptia f exacta asupra modelelor pe care o ai tu lipseste chiar si f multor broscari, care vazand ca o broscuta acceptata ar putea ramane cu impresia ca are cineva ceva cu ei de nu sunt acceptati. Dupa cum vezi nici afara nimeni nu percepe brosca ca pe o masina antebelica, cu  exceptii rare de care ai pomenin (filmele de care vorbesti sunt in mare parte documentare despre broasca).

Tractionul din '50 are destule diferente fata de modelul antebelic, cea mai vizibila e capota portbagajului, roata de rezerva fiind introdusa la interior.

Noi de indragit indragim toate masinile, insa la evenimente de tipul Antebelum  o sa vezi numai masini fabricate pana in 1945, la ora actuala exceptii fiind IFA F8, Citroen Traction, Willys CJ (doar cele fabricate pana in 1950) si Moskvich 401 (in fotografie - e practic Opel-ul Kadett K38 facut in Rusia, rusii nu numai ca au carat toata fabrica dar si stocurile de piese, multe din repere fiind fabricate in Germania).

expozitia istorice antebelice mai ti-am zis inca din start teoretic dreptate repet scris mai sus

30KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3184
referitor la broscute antebelice, s-a gasit recent in lituania un prototip din 38, in stare deplorabila, pe sasiu de volga.....


_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 15 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Suupeer,foarte interesant!

pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la