Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
dela_dela la Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 48 ani
Fiat Forum Romania / Classic corner / Divizia Clasica ACR Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
(am fost nevoit sa deschid alt topic)
Sectia se numeste Divizia Clasica.
Sediul central este in Ploiesti la ACR.
Inscriere (verificare) 150 RON
Membrii clubului sunt scutiti de la plata impozitului,inmatricularii si taxei auto prin incadrarea sectiei la FIA Historic.
ACR fiind membru fondator al FIA si autoritate nationala sportiva.

Daca aveti intrebari...


divizia clasica acr (am fost nevoit deschid alt numeste divizia central este ploiesti 150 ronmembrii

15.4KB

Modificat de Tefrus (acum 15 ani)


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 15 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
sal
ce conditii trebuie respectate ca sa fie declarat autovehicolul clasic ? in afara de vechime. De exemplu a mea este originala in afara de scaune, roti, faruri, tapiteria pe usi, vopsea.


_______________________________________
build your own.

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
as dori sa vad prima masina atestata de catre acr. apoi mai vorbim. pana atunci, nu cred o iota din ce spuneti.

_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
manciur
Membru de baza

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 146
ACR este un NUME!
am incredere in ei.


pus acum 15 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38

b12vyp a scris:

sal
ce conditii trebuie respectate ca sa fie declarat autovehicolul clasic ? in afara de vechime. De exemplu a mea este originala in afara de scaune, roti, faruri, tapiteria pe usi, vopsea.


Incadrarea este "masina sportiva istorica" si sunt permise modificarile.
O sa postez toate modificarile permise dupa ce le stabilesc impreuna cu directorul sportiv al ACR care este in tema cu regulile FIA.


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 15 ani
   
catalin7070
Membru avansat

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 156

Tefrus a scris:


b12vyp a scris:

sal
ce conditii trebuie respectate ca sa fie declarat autovehicolul clasic ? in afara de vechime. De exemplu a mea este originala in afara de scaune, roti, faruri, tapiteria pe usi, vopsea.


Incadrarea este "masina sportiva istorica" si sunt permise modificarile.
O sa postez toate modificarile permise dupa ce le stabilesc impreuna cu directorul sportiv al ACR care este in tema cu regulile FIA.



sper ca regulile sa nu permita :
- luneta de Dacia 1310 pe R12 - 71
- calandru fata de R12 phase II pe R12 Gordini si alte nenumarate romānisme
- ...
- ...
...


pus acum 15 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
O singura dacie intra in club.
Fara Peugeot si Citroen.
Despre modificari pot sa spun ca 3 dintre viitorii membri trec pe motoarele originale.
Fara taranisme.

Modificat de Tefrus (acum 15 ani)


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 15 ani
   
manciur
Membru de baza

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 146
pai nu cred ca ai voie sa faci parte din doo cluburi cu aceeasi masina!
s-au manjit unii, se manjesc si altii.. bine, bine da nu cu aceeasi.. oameni.

Modificat de manciur (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478

catalin7070 a scris:


Tefrus a scris:


b12vyp a scris:

sal
ce conditii trebuie respectate ca sa fie declarat autovehicolul clasic ? in afara de vechime. De exemplu a mea este originala in afara de scaune, roti, faruri, tapiteria pe usi, vopsea.


Incadrarea este "masina sportiva istorica" si sunt permise modificarile.
O sa postez toate modificarile permise dupa ce le stabilesc impreuna cu directorul sportiv al ACR care este in tema cu regulile FIA.



sper ca regulile sa nu permita :
- luneta de Dacia 1310 pe R12 - 71
- calandru fata de R12 phase II pe R12 Gordini si alte nenumarate romānisme
- ...
- ...
...



daca arata la fel luneta de 1310 cu cea de r12? de ce nu ai pune-o ?


_______________________________________
build your own.

pus acum 15 ani
   
karmann
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 91
niste contacte se poate...nr de tel., mail etc.....
cat costa cotizatia pe an?
ce alte obligatii si beneficii implica calitatea de membru?

multumesc


pus acum 15 ani
   
catalin7070
Membru avansat

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 156

b12vyp a scris:


catalin7070 a scris:


Tefrus a scris:



Incadrarea este "masina sportiva istorica" si sunt permise modificarile.
O sa postez toate modificarile permise dupa ce le stabilesc impreuna cu directorul sportiv al ACR care este in tema cu regulile FIA.



sper ca regulile sa nu permita :
- luneta de Dacia 1310 pe R12 - 71
- calandru fata de R12 phase II pe R12 Gordini si alte nenumarate romānisme
- ...
- ...
...



daca arata la fel luneta de 1310 cu cea de r12? de ce nu ai pune-o ?


pentru a respecta anul de fabricatie si furnizorul original

asta asa ca sa avem si noi macar cateva masini cum am vazut afara, de iti venea sa iti iei campii
vii aici si ce vezi ? piese de Dacia 1310 pe R12

daca tot tinem la anumite reguli normale impuse de FIA, macar sa fim exigenti
asta asa ca tot s-au inventat ebay, targurile de piese din strainatate ...

Modificat de catalin7070 (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3184
Ca de obicei sunt multe de spus.....

R12 Gordini e o masina rara, o asa masina, mai ales daca e una din seriile importate in anii 70, e de o importanta deosebita pentru istoria automobilismului in Romania, mi se pare corect sa fie recunoscuta ca atare chiar daca ar avea unele repere gresite. Speram ca intre timp se va reface cum era originala.

Pe de alta parte s-a ivit un alt fenomen recent, vorbesc de cai care au Dacii din 79 sa zicem si pun parti de R12/1300 prima serie, masinile arata superb dar nu se poate spune ca sunt cum au iesit din fabrica adica nu sunt originale 100%.

Nu vad de ce nu poti fi membru la mai multe cluburi, cred ca mentalitatea "cine e prietenul lui e dusmanul meu" e foarte daunatoare. In plus nu cred ca nimeni e obligat sa devina menbru a unui club ; partea cea mai importanta e sa-ti faca placere masina asa cum ar fi.

Totusi iar prevad ca va iesi o cearta pe tema asta care se va desfasora pe linii arhicunoscute. Se va putea fara? Sa vedem.....


_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 15 ani
   
george-bogdan
Top poster

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1731
ma bucur sa aud asa vesti bune din partea ACR.

pus acum 15 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Membrii nu trebuie sa plateasca vreun atestat.
Avantajele sunt numai cat timp posesorul este membru (scutirea de la impozit..etc)
Membrul primeste un carnet care este vizat anual. Nu e nevoie sa fie prezentat la finante mereu. Cei din conducerea Divizia Clasica ii instiinteaza pe cei de la finante din orasele respective.
Momentan incrierea se face in Ploiesti si cei care doresc sa devina membri trebuie sa se prezinte cu masinile la ITP-ul ACR Vest din Ploiesti.
Ramane in discutie cotizatia anuala. Unii platesc impozit foarte mult sau foarte putin si este greu sa stabilesti o cotizatie care sa-i impace si pe cei care platesc putin.
Daca aveti sugestii rezonabile, pentru ca din cotizatii trebuie sa organizam raliurile si paradele, le astept.


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
date de contact, numar de telefon, un nume, sa vedem si noi un atestat eliberat de ACR se poate?

chiar sunt curios


_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Peste o luna cand incepem

_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
manciur
Membru de baza

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 146
bafta ACR!

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
as fi interesat cum se pupa treaba asta cu legea vehiculelor istorice. in baza a ce dati dumneavoastra atestat de vehicul istoric? pentru a fi inscrisa mentiunea in CIV, trebuie sa existe o baza legala. conform bazei legale, RCR este organul care poate emite certificate de vehicule istorice.

S-a modificat legea si nu stiu eu?


_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
manciur
Membru de baza

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 146
sa mai vina si altii..
unii cu 200 de lei pe an, da esti dintr-un club,
altii cu atestate si din alt club..
si tot asa!


pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
manciur, nu te-am intrebat pe tine. te rog frumos sa nu te mai aberezi. astept un raspuns de la dl. tefrus.

_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Raspunsul se gaseste chiar in al 2-lea post de aici.
Incadrarea este "masina sportiva istorica"


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
si cum se pupa aceasta "incadrare" cu legea?

_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
De ce nu cautati legile ?
E mult mai simplu.
Sunt aceleasi scutiri pentru masinile sportive.
Masini sportive atestate de ACR care e Autoritate Sportiva Nationala.


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
si ce legatura au masinile sportive cu vehiculele istorice?

_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Iar acest lucru l-am spus in primul post.
Membrii clubului sunt scutiti de la plata impozitului,inmatricularii si taxei auto prin incadrarea sectiei la FIA Historic.
Intrati la FIA si vedeti la Historic.
Sunt raliuri cu masini istorice.
Mai mult asta se intelege si din numele asociatiei.
Divizia (divizie reprezinta o intrecere sportiva) si Clasica (masini clasice adica denumirea care se da masinilor istorice in alte tari)


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
Stimate Domn,
Va rog sa explicati din punct de vedere LEGAL cum veti acorda aceste atestate.

care sectie se incadreaza la FIA Historic? Cand se incadreaza aceasta sectie? Cand se strang membri?

CUM se rezolva inscrierea mentiunii de vehicul istoric in CIV-ul masinii? Apoi, dumneavoastra vorbiti de masini sportive... pot numara pe degetele unei singure maini cate vehicule clasice sunt sportive, adica preparate pt competitie in Romania.

asadar, cui veti acorda aceste atestate? unor masini de serie ? ce e sportiv intr-o berlina de serie cu 4 usi si motor de 50 cai?

Va rog sa lasati raspunsurile pe langa obiect si sa raspundeti la obiect, punctual si concret, cum se vor rezolva toate acestea in Romania, CONFORM legilor in vigoare.

Multumesc !


_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Am raspuns concret.
Masina este inscrisa ca masina sportiva, asa este scutita. FIA atesta masinile istorice si organizeaza raliuri cu masini istorice in afara Romaniei.
In Romania facem raliuri si in afara facem raliuri istorice. Problema nu se schimba, scutirile se primesc.
Daca vrem sa facem raliuri cu masini cu 10 usi iar ramane o chestiune care ne priveste personal.
Incepand cu luna Iulie apar primele masini inscrise in Divizia Clasica.
Mai simplu de atat nu pot explica si nu vreau sa ajunga acest subiect ridicol.
Toti am inteles ca va aparati interesele clubului din care faceti parte, interese care sunt si in statutul nostru. Angrenarea mea intr-o discutie contradictorie n-o sa aiba loc, chiar daca sunt indreptatit nu am atacat alte cluburi si am ramas echidistant.

Modificat de Tefrus (acum 14 ani)


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
george-bogdan
Top poster

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1731
felicitari initiatorilor acestui proiect si ACR-ului . in numele a multor pasionati va rog sa ne furnizati ( pe mail sau mesaj privat) datele concrete pentru a putea achita taxele de inscriere 

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Vad ca insisti, iti spun a n-a oara ca bati campii. Ca sa faci raliuri trebuie in primul rand sa ai licenta de pilot, apoi sa ai o masina echipata corespunzator, echipament de protectie, etc. In concluzie nu mai aburii oamenii, toate astea costa mai mult decat taxa de poluare ...... A , ti-o fi promis tie nenea ala de pastoreste filiala PH vreo portita, numai ca scrie evaziune fiscala pe tine, daca nu indeplinesti conditiile de mai sus. Ca sa fiu mai clar, dl propune o eludarea a taxei de poluare , pretinzand ca e pilot si vechitura lui e masina de curse. Partea cu impozitul e teapa, masinile de curse nu sunt scutite de impozit . Pana nu apare ceva pe site-ul ACR o iau ca pe un banc prost. Din cate stiu RCR a contactat deja conducerea ACR care habar n-avea de telenovela asta. FIVA si FIA au un acord semnat, asa incat autoritatile nationale din Romania, respectiv RCR si ACR nu au alta cale decat colaborarea.

Deci pana una alta cred ca folosesti abuziv sigla ACR, daca nu e asa publica vreun document din care sa reiasa ca exista o personalitate juridica a asociatiie/sectiei de care vorbesti, sau ca ai dreptul sa bagi ACR-ul in povestea asta.

 

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Parerile nu fac obiectul discutiei si nu ma intereseaza. Singurii care pretind ca nu au inteles sunt cei dintr-un club.

_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
f bine spus automobilia.

nu pretindem nimic dl. tefrus. un lucru e insa foarte clar: nu exista reglementare LEGALA pentru ceea ce vreti dumneavoastra sa faceti.

statutul vehiculelor istorice si obtinerea certificatelor de vehicul istoric sunt foarte clar descrise in LEGE.

Legea nu am facut-o noi. Asadar, pana nu veniti cu informatii concrete, imi mentin parerea despre aceasta tentativa de a fraieri niste posesori de masini care nu au reusit sa ia pe bune (conform legii) atestatul de vehicul istoric.


_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Masina este inscrisa ca masina sportiva, asa este scutita.
Sincer nu-mi este greu sa repet ce am zis... mai mult a inceput sa ma amuze.


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
tonic
Membru

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 90

citroends21 a scris:

f bine spus automobilia.

nu pretindem nimic dl. tefrus. un lucru e insa foarte clar: nu exista reglementare LEGALA pentru ceea ce vreti dumneavoastra sa faceti.

statutul vehiculelor istorice si obtinerea certificatelor de vehicul istoric sunt foarte clar descrise in LEGE.

Legea nu am facut-o noi. Asadar, pana nu veniti cu informatii concrete, imi mentin parerea despre aceasta tentativa de a fraieri niste posesori de masini care nu au reusit sa ia pe bune (conform legii) atestatul de vehicul istoric.



nu inteleg de ce va ambalati asa. lasati omul sa lucreze sau sa fraiereasca pe altii (fiecare are dreptul sa aleaga ce crede de cuviinta). daca cumva este o tzeapa atunci cel care a luat-o sa ne zica si noua....


pus acum 14 ani
   
manciur
Membru de baza

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 146
buei ACeRistule nu intelegi!
treaba mergea foarte simplu: numere straine, numere vechi de preferat cu 1B si apoi RO.. asa a inceput totu` si tu acu` vrei sa stergi cu buretele o intreaga istorie!
intradevar suna un pic, pic mai mare, deplasat.. da, fie si-o gluma proasta, da gluma, tot ai racait pe unu` pe acelas de doo de trei ori s-a dus la altu`.. au vorbit s-au foit, nu au dormit.. si tot ai creeat tu ceva,
bravos natiune!


pus acum 14 ani
   
Alexdenapoca
Membru special

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
mah desi nu sunt specialist .. dar am vb si nu doar cu unu... rezultat ... cand ploua se mai fac ciuperci.... intelegeti voi ....

pus acum 14 ani
   
valibrad
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 28
masinile sportive trebuie sa aiba rollbar si echipamente obligatorii competitiilor sportive.

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Nu toate
Sunt peste 20 de categorii de raliuri cu masini istorice organizate de FIA


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
lol. deja discutia devine comica. bravo dl. tefrus, ne amuzati bine cu povestile

_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Chiar asa ?
Sa vedem o mica parte de la FIA HISTORIC

FIA HISTORIC HILL-CLIMB

ELIGIBLE CARS
Classes
Category 1 (C, D, E, F, G 1, GR)
Category 1 (SAL 1-4, OT 1-4, OS 1-8, T 1-15, GT 1-17,TC 1 - 15, GTS 1 - 17)
A1 up to 850 cm3
A2 up to 1150 cm3
A3 up to 1300 cm3
A4 up to 1600 cm3
A5 up to 2000 cm3
A6 over 2000 cm3
Category 1 (TSRC 1-18, GTP E-F, HST 1-5, HS 2-3 2 places)
A7 up to 1300 cm3
A8 up to 1600 cm3
A9 up to 2000 cm3
A10 over 2000 cm3
Category 2 (G2, H1, HR)
Category 2 (T 16-25, TC 16-25, GT 18-27, GTS 18-27)
B1 up to 850 cm3
B2 up to 1150 cm3
B3 up to 1300 cm3
B4 up to 1600 cm3
B5 up to 2000 cm3
B6 over 2000 cm3
Category 2 (TSRC, HST, S2/1)
B7 up to 1300 cm3
B8 up to 1600 cm3
B9 over 1600 cm3
Category 3 (H2, I, IR)
Category 3 (T 26-35, TC 26-35, GT 28-37, GTS 28-37)
C1 up to 1300 cm3
C2 up to 2000 cm3
C3 over 2000 cm3
Category 3 (TSRC, HST)
C4 up to 2000 cm3
C5 over 2000 cm3
Category 4 (C, D, E, F, GR, HR, IR)
Category 4 (GP 8-15, V 6-9, HS 2-3 single-seat, F1/1, F2/1, F3/1)
D1 1919-1953 no capacity limitation
Category 4 (Single Seat)
D2 1954-1982 up to1600 cm3
D3 1954-1982 up to 2000 cm3
Category 4 (FJ1, FJ2)
D4 Front engine
Category 4 (FJ1, FJ2)
D5 Rear engine

Cu precizarea

LICENCES
Drivers and Competitors must possess the appropriate grade of current international licence;

Adica piloti cu licenta si competitori adica orice alt membru FIA

Modificat de Tefrus (acum 14 ani)


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Urmatoarea

FIA EUROPEAN HISTORIC SPORTING

ELIGIBLE CARS
Category 1: Road legal cars built between 1/1/1931 and 31/12/1957 and Touring and GT cars, model homologated between 1/1/1958 and 31/12/1969.
A1 up to 1000 cm3 (before 31/12/1961)
A2 from 1000 cm3 to 1600 cm3 (before 31/12/1961)
A3 over 1600 cm3 (before 31/12/1961)
B1 up to 1000 cm3 (after 31/12/1961)
B2 from 1000 cm3 to 1300 cm3 (after 31/12/1961)
B3 from 1300 cm3 to 1600 cm3 (after 31/12/1961)
B4 from 1600 cm3 to 2000 cm3 (after 31/12/1961)
B5 over 2000 cm3 (after 31/12/1961)
Category 2: Touring (T), Competition Touring (CT), Grand Touring (GT) and Competition Grand Touring (GTS) cars of Groups 1, 2, 3 and 4, models homologated between 1/1/1970 and 31/12/1975.
C1 up to 1300 cm3
C2 from 1300 cm3 to 1600 cm3
C3 from 1600 cm3 to 2000 cm3
C4 from 2000 cm3 to 2500 cm3
C5 over 2500 cm3
Category 3: Touring (T), Competition Touring (CT), Grand Touring (GT) and Competition Grand Touring (GTS) cars of Groups 1 2, 3 and 4, models homologated between 1/1/1976 and 31/12/1981.
D1 up to 1300 cm3
D2 from 1300 cm3 to 1600 cm3
D3 from 1600 cm3 to 2000 cm3
D4 over 2000 cm3

"All cars must be registered for open public road use" inseamna ca toate masinile trebuie se fie inmatriculate pentru drumurile publice.

"Road legal cars" inseamna ca sunt masini care merg legal pe strada

Modificat de Tefrus (acum 14 ani)


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
tonic
Membru

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 90

AUTOMOBILIA a scris:

Din cate stiu RCR a contactat deja conducerea ACR care habar n-avea de telenovela asta.
 


in cazul acesta, povestea seamana cu o 'manareala" locala intre cineva de la ACR si Registrul auto local, nu pot sa ma exprim in ceea ce priveste motivul...poate sa tzepuiasca pe unii si sa bage banii in buzunar sau poate altceva...greu de spus.

oricum ...eu ii rog pe cei care se duc sa isi faca masinile autovehicule istorice sportive sa ne anunte si pe noi daca este tzeapa sau chiar tzine faza...nu de alta dar am cativa amici carora le-a fost refuzata de RCR (pe motive intemeiate) atestarea ca vehicul istoric si ma gandesc sa ii directionez spre ACR Ploiesti


pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38

tonic a scris:


AUTOMOBILIA a scris:

Din cate stiu RCR a contactat deja conducerea ACR care habar n-avea de telenovela asta.
 


in cazul acesta, povestea seamana cu o 'manareala" locala intre cineva de la ACR si Registrul auto local, nu pot sa ma exprim in ceea ce priveste motivul...poate sa tzepuiasca pe unii si sa bage banii in buzunar sau poate altceva...greu de spus.

oricum ...eu ii rog pe cei care se duc sa isi faca masinile autovehicule istorice sportive sa ne anunte si pe noi daca este tzeapa sau chiar tzine faza...nu de alta dar am cativa amici carora le-a fost refuzata de RCR (pe motive intemeiate) atestarea ca vehicul istoric si ma gandesc sa ii directionez spre ACR Ploiesti


Inventie... evident.
Cine este curios poate intreba la ACR despre mine si despre ce am discutat in consiliu despre noua sectie.

Modificat de Tefrus (acum 14 ani)


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
walker
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 96
De fapt lucrurile sunt putin altfel :

Autoturismele trebuie sa posede o fisa de omologare FIA care contine toate aspectele legate de ORIGINALIATE (fisa de omologare indica pana si dimensiunile galeriilor de admisie si grosimea sarmei din care se executa arcurile de supapa) si nu trebuie uitat ca nu orice autoturism a avut o omologare FIA !

Modificarile admise sunt foarte stricte si sunt evidentiate clar in 2 anexe  ! 

Deci sa nu creada cineva ca FIA admite orice modificari pentru autoturismele istorice omologate  , se admit doar anumite anvelope , anumite jante , anumite modificari ale motoarelor sau/si transmisiilor , etc. !

Modificat de walker (acum 14 ani)


_______________________________________
Opel Commodore A GS Coupe '69 , Opel Rekord 1700 '67 , Opel Rekord  1900 '68

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Si

Historic Racing

A - Category FJ/1, with engine in front of the driver, and fitted with FIAT or Lancia engines.
B - Category FJ/1, with engine in front of the driver, and fitted with engines other than FIAT or Lancia.
C - Category FJ/1, with engine behind the driver.
D - Category FJ/2, with engine in front of or behind the driver, fitted with drum brakes on all four wheels, as original specification.
E - Category FJ/2, with engine in front of or behind the driver, fitted with a disc brake or brakes.


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Saptamana viitoare primesc toata legislatia FIA Historic.
O sa public modificarile permise.
Ultima lista cu masini omologate

Modificat de Tefrus (acum 14 ani)


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Gargariseala, ai descoperit in sfarsit si tu roata, pana una alta n-ai reusit sa atestezi nici macar o trotineta, e mult mai greu sa atestezi o masina de competitii istorica, repet , numai in mintea ta e mai simplu, pentru ca e drept, sunt acceptate modificari, dar nu cele care fac in general ca masinile sa nu poata fi atestate ca vehicul istorice, e nevoie de repere f greu de gasit astazi. Devine comic, e ca si cum ai incepe o constructie de la acoperis, fara sa ai vreo experienta in a restaura sau macar a intretine o astfel de masina, te-ai trezit ca faci atestari. E ca si cum citesti prima parte as unei fraze, ".... se accepta urmatoarele modificari ...." ce urmeaza e ceea ce e cu adevarat important, si sincer degeaba te documentezi daca nu pricepi, o masina de competitii moficicata corect poate fi atestat si de catre FIVA, respectiv RCR in Romania, partea mai nasoala e ca n-a venit nimeni pana astazi cu asa ceva. Uite sa luam cazul lui Manciur, el e f priveput , din ce declara pe aici, insa desi MB-ul lui e f performant, folosind piese de la modele nu se poate atesta masina, FIVA, FIA, NASA cum vreti voi. Daca respecta insa fisa de omologare a masinii si folosea piese identice si nu similare, discutia era alta. Ca sa n-o mai lungim, ca povestea cu luna viitoare dureaza deja de cateva luni, pana nu apare vreun document care sa ateste ca ACR-ul lasa un necunoascut sa devina brusc atestator, e gargariseala, fara suparare, retin doar prezentarea grafica interesanta.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 84
In primul rand SA VA  FIE RUSINE !!!! Se vede ca cei de la RCR isi apara si cu dintii ce cred ei ca e a lor ! In viata mea nu am vazut atata ipocrizie din partea RCRistilor ! Vad ca va doare tare la ego ca o sa apara o alta organizatie in acest domeniu, care 100% in scurt timp va deveni autoritara! Sa va spun de ce ? Pai din cauza voastra domnilor ! Sunteti un organ care crede ca face legea, foarte netransparent, credeti ca le stiti pe toate, voi va credeti pita in domeniu, si faceti cum vor muschii vostri ! Vad ca va doare foarte tare ca se vor putea omologa masini care mai au si piese neoriginale, sau cu mici modificari ! Voi dati cu gura ca asa ca pe dincolo cu atestarea la FIA, dar eu cred ca in viata voastra n-ati vazut o fisa de omologare de masina de curse la FIA ! In primul rand, nu e chiar asa de tare restransa si reglementata treaba pe cum scrieti ! Intr-adevar sunt ceva norme, in special partea de siguranta ce trebuie respectata, dar in rest se poate face orice! Binenteles, asta depinde in ce grupa a concurat, sau va concura masina. exemplu:
Si ps: va voi considera autoritate in domeniu in ziua cand nu veti mai afirma ca  "singurul r 12 gordini din tara" (da ,e AG 12 GOR, cand de fapt nu e singurul, mai e unul), care e atestat la RCR, are piese originale (o daaa, servodirectia aia adaptata, cu piesele facute la strung e foarte originala, ce sa zic ! ) !


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 14 ani
   
valibrad
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 28
draga Lada,
de ce sa ne fie rusine?
intamplator chiar am o masina cu care concurez in CRR, pe care am inscris-o personal in circulatie. Si tot intamplator, am construit-o de la ZERO urmand cele 300 de pagini ale fisei de omologare FIA.
conditiile impuse de RAR ca sa inscrii un vehicul de competitii sunt foarte exigente. trebuie sa aiba ROLLBAR omologat FIA, fisa de omologare FIA (poate fi si expirata), scaune de curse, extinctor, contact electric general. fara aceste specificatii masina NU  este acceptata de RAR.
Deci: orice persoana poate sa inscrie un vehicul de competitii, nu trebuie sa aiba avizul niciunui club sau organizatii, nu trebuie sa faca parte din nici un club ci doar sa indeplineasca conditiile tehnice impuse de RAR. Daca vehiculul respectiv este istoric de competitii atunci trebuie sa primeasca si atestatul RCR de vehicul istoric.
Lada VFTS de care amintesti este vehicul de competitii dar nu si vehicul istoric deoarece nu indeplineste conditiile de vechime.

Modificat de valibrad (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Atat FIA cat si FIVA apara cu dintii o singura treaab originalitatea, adica vehiculele istorice autentice, in concluzie numai va bucurati aiurea, n-o sa intrati pe portita asta, e insa f simplu sa restaurati corect. Iar daca ACR-ul isi va folosi prerogativele de autoritate FIA in Romania sunt convins ca va apela la specialisti si nu la necunoscuti, fara vreo experienta. Treaba nu e stricta, e f stricta, pentru ca spre deosebire d eo masina care e expusa sau folosita normal , o masina de competitii trebuie sa faca fata unor solicitari specifice. Original nu inseamna neaparat de fabrica, poti sa faci piesele si pe strung si la ciocan si nicovala, important e sa respecti sopecificatiile originale. Voi faceti cam asa : luati una bucata masina veche, de obicei cat mai ieftina, nu conteaza ca e aproape irecuperabila, dupa care in loc s-o restaurati va apucati s-o intineriti, pe ici pe colo, in cele mai multe cazuri cu piese noi si de la alte marci. Si asta pentru simplul fact ca roman ul se crede cel mai destept de pe planeta, asa incat chestii studiate indelung de zeci de ingineri, testate, probate in competitii, palesc in fata unor tuneri damboviteni care noaptea de viseaza Abath iar ziau traforeaza de zor. RCR n-are pretentia ca detine adevarul absolut, faptul ca mereu dati exemple de masini care au si presupuse [probleme e o dovada ca se incearca salvarea a cat mai multe masini. In unele cazuri nu e nimic de salvat, si  e mare pacat, Voi chiar nu intelegeti ca sportul cu modificarea si intinerirea masinilor se cheama altfel , si n-are nici o treaba cu vehiculele istorice, domeniu in care nu face fiecare ce vrea. Cel care ne tot bombardeaza cu atestarea permisiva se amageste si va amageste, asa ceva nu exista si nici nu va exista. Ca sa ajunga sa dea aceste atestate RCR a demonstrat ani la rand ca e ste o asociatie serioasa, cu activitati multiple in domeniu, care contine oameni pasionati, bine pregatiti si documentati, care intai au invatat, au facut cate o masina sau mai multe, cand au gresit s-au corijat si in final, f important au obtinut recunoistere internationala si nationala.
Eu respect ACR-ul, este o institutie centenara, dar la momentul asta nu stiu sa aiba nici activitati in domeniul vehiculelor istorice si nici specislistii necesari. In conclusie sectie , daca exista asa ceva, e foarte buna, sa vedem ce va produce si in final, dupa ce legea romanesca va fi modificatam, va putea da si atestatele de care vorbiti. Pana una alta legea e asta si o respectam


M-as bucura sincer sa mai para nu unul ci 100 de cluburi, iar de atestari sa se ocupe cateva dintre ele, dar asta sa insemne un progres real si nu o ceata in cautarea unei portite  , a unei umbrele sub care sa-si poata da frau liber imaginatiei. Din pacate chestia asta nu se petrece in prezent si tare mi-e teama ca n-o sa se petreaca prea curand, pentru ca asistam in permanenta la discursuri de tipul impotriva si nu pro acesta pasiune. Orice s-ar spune si oricate mici neajunsuri ar exista nimeni nu poate nega faptul ca RCR are niste merite, altfel nici nu vorbeam azi de o legislatie, de FIVA, si ramaneam la nivelul anului 1989, multe din masinile de epoca erau niste carcase ornate cu piese neoriginale. Asa incat puneti-va pe treaba si mai vorbim peste 3-4 ani, mai studiati, ca sa avem ce discuta, si , cel mai important, treceti la fapte.


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
manciur
Membru de baza

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 146
italianule ca-mi pui sare pe rana cu modificarile!
pai tu ai impresia ca am folosit piese de dacie sau de lada, mercedes, bemve sau alte matocarii cum faceti voi ??
nene sunt numai piese Skoda, exceptie semnalele fata turnate, albe (asa am vrut!) in rest toate piesele sunt de origine si numai dupa cataloage Skoda..
asa ca te rog revizuieste-ti teoriile si te rog vezi-ti de ograda RCR.
am punte cu discuri, cutie cu 5 tr. si alternator_subit masina nu mai este originala ??
a si 6 elemente revopsite (cu nuanta originala !!!) aveti tupeu` sa vorbiti de originalitate!
si va mai si numiti experti,
iar acu` cu ACeReu` sariti ca arsi pentru ce ?? va ia din paine.. va da la temelie.. mai apar experti.. AOLEUUUUUUU..
iar treaba cu cumparatu` de masini vechi si ieftine, nu as mai vorbii..
aveti si masini.. de sambata si duminica la care aveti oarecare merite, da si o gramada de geoarse care abia se taraie sub aspectul ireprosabil ce astupa arta suduri si misterele unei bune tencuiri..
intradevar aveti meritul pienioratului in domeniu` da ca orice pasiune.. merce pana la bani si o data cu spiritu` mercantil a devenit o afacere care suge din pasiune pana, pana, pana cand..
iar treaba cu masinile respinse de RCR ele se gasesc in alte cluburi (ca multe mai sunt!) care tot a lu` RCR sunt! (prieteni, cunostinte.. nepotisme, ca tot vorbeai de romanisme!)

Modificat de manciur (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Eu cred ca tu nu ai mai iesit de multa vreme din garaj , marea majoritate a masinilor sunt de exceptie, poti sa te delectezi cu ele.

Ref Skoda ta e un caz relativ fericit, spun relativ pentru ca folosind piese de la modele mai noi e aprpape acelasi lucru, in sensul ca era ma greu la nivelul anilor 60 va echipa de uzina Skoda sa prepare cu piese provenite de la modele anilor 80.

Nu te mai victimiza aiurea ca cel putin eu ti-am apreciat munca, asa nu-ti da insa dreptul sa vorbesti cum vorbesti.

Partea cu mercantilismul sincer n-o inteleg, asa cum nu te inteleg nici pe tine, te invarti probabil in cercul restrans al marilor neintelesi, cei care se cred fff mari dar in realitate sunt fff mici.

De trei zile lucrez la Aero asa ca micile voastre rabufniri chiar ma lasa rece, iti refac invitatia sa vi sa ne cunoastem ca sa nu mai vorbesti aiurea, dupa ce o sa vezi cum si la ce lucrez o sa te rog sa comentezi, pana atunci numai bine.


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Sa ramanem la subiect.
Posibil anul viitor sa facem si prima expozitie permanenta.
Inca ne gandim la o solutie pentru inscrierea mai usoara a celor care stau departe de Ploiesti. Posibil sa se faca la centrele ITP ale ACR-ului din zonele respective.


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
testuser
Membru de onoare

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
eu stau in ploiesti si am 4 masini fabricate in 1952, 1958 1970 si 1974. totusi nu vreau sa spun decat ca atestarea asta de care va tot legati nu ajuta decat oamenii cu motoare foarte mari sau care importa masini... pentru mine cu motoare de 1200 cmc e pur si simplu o chestie de mindrie poate sa atestez o masina din cele 4. insa in primul rand atestatorul sunt eu. eu verific piesa cu piesa cod dupa cod si stabilesc gradul de originalitate a masinii. nu cred ca o sa stea absolut nimeni din niciun club sa petreaca anii mei de internet si studiu de caz, sa imi atesteze masina.

Manciur de ce te agiti atat? ai o masina, o vinzi deci nu iti mai face placere... poate ai proiecte sau altele si mai frumoase, apreciaza-le ptr ce sunt nu ptr ce iti spun altii ca sunt, atestate sau nu.

Tefrus, esti din oras cu mine, din pacate nu am apucat sa ne cunoastem , mai sunt pasionati de masini vechi in oras, pe unii ii cunosc pe altii nu. e un lucru bun ce incerci sa faci, daca iese ai parte de toata simpatia mea.

Bogdan, si restul care au intervenit. stati linistiti, nu va afecteaza cu nimic o iesire la rampa a ACR. stim cu totii ca masini sunt destule in tara si vor mai veni. Eu unul va apreciez ptr calitatea masinilor ramase in club si atestate, pina acum ati facut dovada ca masinile pe care le atestati sunt chiar la un nivel ridicat.

Pentru restul, va puteti imparti in tabere si va puteti arunca in aer pe forum unul pe celalalt, insa masinile le faceti ptr voi nu ptr vandut sau ptr simpla atestare , fie ea RCR sau ACR. fiti seriosi cu voi insiva, si nu luati de sfanta orice atestare facuta de un om care poate nu se pricepe destul la masina/modelul dvs .





Modificat de testuser (acum 14 ani)


_______________________________________
da-o ba la remat!

pus acum 14 ani
   
manciur
Membru de baza

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 146
numai masini vechi am avut si voi avea.. acuma`i o mare fitza sa ai o baba-n garaj! si spre deosebire de foarte multi m-am bucurat de toate fiarele si am mers cu ele peste tot pe unde am avut nevoie, atat in tara cat si peste hotare!
iar cu masina ai perfecta dreptate o ingrijesti si o faci pentru tine.. si uite cum o faci si se falesc altii cu clubu` lor si iau din stanga si din dreapta si tu primesti numai multumiri si deschizi gura daca-ti permite unu` sau altu` si tot asa..
ACeReu` este un mare nume cu o foarte mare traditie si port toata stima pentru orice fel de initiativa a acestui club.. pacat ca este din ce in ce mai firav.

cat despre ce ascult de la unu` sau de la altu` crede, ca le stiu, poate nu pe toate, poate nu pe alea mai multe, poate nu pe alea mai frumoase, poate nici pe alea mai urate_da stiu din ele, am vazut din ele, stiu cum se fac, cu ce oameni se fac si mai ales stiu ce pot!

Modificat de manciur (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
am informatii sigure din partea conducerii ACR ca toata povestea aceasta cu atestarile d-lui Tefrus e de fapt o mare pacaleala.

asadar, dl. tefrus, va rog sa va mutati pacalelile unde vreti, insa nu pe acest forum. nu e corect fata de membri forumului si nici fata de cititorii acestui forum sa induceti lumea in eroare.

la nivelul conducerii ACR nu exista ideea infiintarii unei "divizii clasice", dupa cum nici aceste "atestari" nu sunt nici planificate de catre ACR, nici posibil de realizat.


_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Informatii sigure poate da un membru ACR.
Sunt in consiliu. Zic ca stiu mai bine ce se intampla.
Despre menajarea unui club de catre cineva si despre un mic conflict de interese n-am sa vorbesc.
Nu cred ca cei din acel club vor sa incep sa vorbesc. Toate la timpul lor.

Modificat de Tefrus (acum 14 ani)


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
tonic
Membru

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 90
rog moderatorii acestui forum sa nu stearga sau inchida acest topic. este absolut interesant ce se discuta si chiar as vrea ca lumea sa fie informata corect despre acest fenomen, fie el doar o 'pacaleala" fie el ceva real...asta ramane sa vedem.

repet...rog si pe userii acestui forum care vor apela la ACR Ploiesti pt atestari sa ne zica si noua cat de valide sunt acestea eventual sa scaneze CIV cu mentiunea "vehicul istoric sportiv" pusa de RAR ploiesti, ca sa vada toti userii forumului ca asta este rezultatul...sau poate contrariul, ca este doar o tzeapa romaneasca cum multe am vazut in ultimii 20 de ani....


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Lucrezi cumva la OTV, daca nu cred ca e timpul sa-ti faci o emisiune, Lazarus e mic copil pe langa tine, vad ca ai trecut la amenintari cu dezvaluiri. Gogule, probleme ???? Nu mai e o luna, e o luna, o luna si ceva ..... si o sa faca FAAS

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
V-ati coagulat cam repede din acel club, pentru ceva despre care spuneti ca nu exista.
Cat timp acel club a avut sediu la noi la ACR Ploiesti mi-e jena sa atac public membrii care il conduc. Ma intreb daca acel club exista fara ACR cat timp membrii au fost ai ACR-ului.

Modificat de Tefrus (acum 14 ani)


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 84
Dat fiind faptul ca e o chestie de involva rivalitate, eu totusi cred in Trefus ! Voi, cei de la RCR va cam prea straduiti sa demonstrati ca nu e asa ! Si as vrea sa-i raspund lui Valibrad, unui post din celalt topic, care e inchis pt ca am fost toti offtopic ! Se vorbea despre un grad de originalitate foarte ridicat! Nu inteleg ce aveti voi cu cutiile in 5 trepte, si in celelalte spuse acolo! Bine, cu carburatorul de Dacie nu sunt nici eu acord, dar INTELEGETI CA O MASINA POATE AVEA GRADUL RESPECTIV, daca a fost abandonata intr-un garaj, foarte putin rulata si a ramas neumblata ! Incercati sa intelegeti ca 80% din masinile vechi au fost rulate, aproape in regim zilnic ! Si majoritatea celor care le restaureaza (inclusiv eu), o folosesc aproape saptamanal, chiar daca am alta masina! Majoritatea oamenilor nu le refac ca sa stea uitata intr-un garaj, si sa fie scoasa de-acolo odata pe an pt nush ce parada! Intelegeti ca majoritatea nu le tin in muzee, pt a fi exponat ! Asa ce rost ar avea masina ? Eu sunt de parere ca obtii mult mai mult ( daca o faci si umblii cu el,decat sa stea intr-un loc nemiscata! Eu respect mai mult o persoana care umbla cu masina chiar daca are 40 de ani, aproape in regim zilnic, decat una care a cumparat-o in stare originala, i-a facut atestatul si presto !
Cat despre acele "oribile modificari" despre care afirmati ca "lumea n-ar vrea sa le vada", chiar nu inteleg ? Nevoile pt ele se nasc din exploatarea masinii ! Eu zic ca n-o sa-i cada epoletii nimanui daca are 5 trepte de viteza la masina ! Si eu am ! So what ? N-am ucis pe nimeni ! Cutia e de Lada! Plug& play! Eu zic ca nu e vorba de faptul ca "nimeni nu e mai destept decat inginerul care a proiectat masina", ci de faptul ca ce avea el disponibil la momentul respectiv, si ce are acum ! Nu vad ce e oribil in acel fapt ca mi-am desfacut motorul bucati,am mai alezat,usurat pe unde pot, echilibrez static, dinamic! Nu inteleg ce e faza cu vopseaua ?! Ma depaseste ! Vopseaua are o durata, care depinde de conditiile in care a fost pastrata masina! Pana la urma tot se decojeste, decoloreaza! NU inteleg, masina e masina dupa nuanta de vopsea, sau de originalitatea vopselei? vorba  aia, daca conduci o masina puternica si rosie, nu-i totuna ca-i tractor sau ferarri 


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 14 ani
   
walker
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 96
@ Tefrus

RCR-ul nu a avut niciodata sediul la sucursala ACR Ploiesti . Din nou dovedesti ca nu cunosti nimic despre miscarea asta si ca singurul rezultat va fi dezinformarea cititorilor acestui forum .


_______________________________________
Opel Commodore A GS Coupe '69 , Opel Rekord 1700 '67 , Opel Rekord  1900 '68

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Se poate demonstra cu poze chiar. Inclusiv numele clubului a fost de la ACR.

_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
walker
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 96
Tefrus te afli intr-o mare eroare ..............mai gandeste-te  , nu intra in polemici de unde nu poti iesi , fereste-te sa calomniezi persone si autoritati pe care nu le cunosti .  Iti repet ,RCR nu a avut NICIODATA sediul la ACR Ploiesti  .

_______________________________________
Opel Commodore A GS Coupe '69 , Opel Rekord 1700 '67 , Opel Rekord  1900 '68

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Nu am zis sediu central.
Am dosarul cu 26 de membri ACR care au facut cerere la noi sa intre in acel club. Inscrierea lor a fost facuta la ACR Ploiesti. In vitrina apareau , numele clubului respectiv, poze, invitatii catre cei care vor sa intre.

Din DEX

SÉDI//U ~i n. 1) Loc unde īşi desfăşoară activitatea o organizaţie sau o instituţie. 2) fig. Centru de conducere şi de propagare a unor idei şi influenţe;

Modificat de Tefrus (acum 14 ani)


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
walker
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 96
Mai studiaza fotografiile , le am si eu ...........STUDIAZA-LE cu atentie !!!

_______________________________________
Opel Commodore A GS Coupe '69 , Opel Rekord 1700 '67 , Opel Rekord  1900 '68

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
dl. tefrus, sunteti penibil ! date concrete, ceva? primul atestat? sau totul e relativ?

einstein !


_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3184
Tefrus, no offence dar sau informatiile despre tine accesibile pe net sunt gresite sau aveai 14 ani in 1998, cand s-a infiintat RCR-ul! Deci ar fi foarte interesant sa ne spui ce informatii ai de la sfarsitul anilor 90, cand evident ai fost foarte implicat in tot ce s-a intamplat la ACR Ploiesti...

Referitor la alte cluburi care pot face inscrieri la masini de epoca, cred ca e o idee foarte buna, sper sa fie cast mai multe!

Referitor la modificari la masini, nu cred ca nimeni spune ca o masina veche modificata sau folosita zilnic nu are farmecul ei, chiar dimpotriva, personal prefer masinile cu patina care se vede ca au rulat si au o bucata de istorie in spatele lor. Din nou, 100% prefer ca o masina veche dar functionabila sa fie folosita, chiar cu modificari, decat sa ajunga la REMAT. De aici pana la vehicule istorice insa e mult de mers, mai ales intr-o tara cu un parc auto extrem de invechit. In vest multe masini din anii 70 sunt raritati, foarte cautate si bibilite, aici inca multe, chiar majoritatea, sunt masinile cu care nea Ion cara cartofii la piata. De asta sunt si reguli dure fata de masini istorice, ca sa nu ne facem de ras cand pe langa antebelice si masini din anii 60 perfect intretinute apare si un bot de cal coplesit de rugina si de uzura, cu oglinzi de Dacia si scaune de ursulet. Evident, sunt multe masini, unele ingriite, care cad intre cele doua extreme. Dar cred ca se poate aprecia de unde vine necesitatea pentru anumite reguli.

Pe de alta parte asi spune ca daca nu ne sprijinim noi, cei cu pasiunea asta retro care totusi ne uneste mai mult decat ne separa, riscam nu numai sa ne facem de ras ci sa si pierdem timpul certandu-ne in timp ce masinile noastre ruginesc.

Sincer m-am obosit cu polemice, as mai adauga ca forumul e in primul rand un loc de discutie si de ajutor, nu de certi intre oameni care in spatele ecranului fac si dreg si le stiu pe toate. Iar o invitatie, pentru membri de pe alt forum, sa vina aici "ca sa va mai amuzati" nu prea da bine........


_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Eu ti-am explicat dar tu vad cA nu prea dai atentie decat fabulatiilor, filiala Prahova, ca de altfel toate filialele ACR au primit sarcina in anul centenarului ACR sa caute oameni cu masini de epoca pt a face raliul Bucuresti-Giurgiu. Seful filialei PH, care traieste si va poate confirma, altul decat junele cu care discuti tu acuma si atunci nu exista la ACR, a fost poate cel mai actiV dintre toTi, a pus in vitrina o serie de materiale . A facut o singura eroare, nu ma intreba de ce, a numit sectia RETROMOBIL CLUB PRAHOVA, ba mai mult ne-a copiat si logoul. La vremea respectiva RCR exista , perfect inregistrat, avea si filiala in Prahiva, deci nu se mai putea infiinta ceva ce deja exista. Am sesizat acest lucru conducerii ACR care a dispus imediat inlaturarea materialelor respective din vitrina filialei. Parerea mea e ca omul a fost de buna credinta, pentru ca RCR a colaborat f mult in primii ani de activitate cu cu ACR, posibil ca el sa fi crezut ca RCR-ul a fost infiintat de ACR Bucuresti, Poti verifica ca RCR s-a infiintat in 1998 la Bucuresti, n-a avut niciodata sediul legal la Ploiesti si nici unul din lista ta de 21 nu a fost sau nu este membru RCR. Deci e o confuzie, repet mergeti si vorbiti cu cel care a produs acesta confuzie.  In concluzie ACR Prahova a facut o eroare folosind o marca inregistrata care NU II APARTINEA. Atat ei cat si Walker suntem membri fondatori RCR asa ca sa ma ierti dar deka bati campii, e ca si cum eu ti-as spune ca te-ai nascut in Florisa si de fapt parintii tai erau doi membrii ABBA .....

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Nu sunt de mult timp in ACR dar am aflat multe.
Sectia respectiva n-a fost vreodata infiintata.
Divizia Clasica este fondata de mine, dl Coman (fostul dir. ACR PH) si inca un membru din consiliu.Evident cu sprijinul actualului director care priveste aceste discutii.
Multi care au vazut felul in care va aparati interesele mi-au scris foarte amuzati si am decis sa pun pe alt forum si nu numai, linkul cu aceasta pagina pentru cei care sunt impotriva acelui club.
Sper sa intervina tot mai putini si aici sa ramana o discutie intre mine si membrii din conducerea acelui club pana cand incepem activitatea.


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
valibrad
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 28
Lada,
daca nu intelegi ce avem noi cu cutiile in 5 trepte inseamna ca nu intelegi nimic despre masinile clasice.


pus acum 14 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 84
valibrad,
te invit cu cea mai mare placere sa faci odata ruta Cluj- Tg. Mures de ex, cu o cutie in 4 trepte ! Sa vezi ce fain trec tirurile si toti cu golf, bmw-uri, mertane, si cu alte masini cu 140 langa tine, iar cum te claxoneaza nemilos chiar daca mergi cu 100-110! PLus ca unii te mai si imping afara de pe carosabil !  Asta, daca vrei sa ia grija de motor si nu vrei sa-l lasi sa urle la 4500 de ture sau mai mult  la viteze de peste 100! Solutie simpla ? Cutie in 5!  In cazul meu, s-a fabricat si montat pe modele de export ! Am facut rost de una ! Rezultatul? 100km/h la 1600 ture ! 140 ? 3500 ture aprox ! Acum ma intelegi ? Aaa, presupun ca tu ai o masina clasica pe care o scoti de 3 ori pe an din garaj, si 98% umblii cu vre-un plastic de generatie noua !  Hai da-on colo de treaba ca deja vorbim de snobism !

Modificat de knxlada (acum 14 ani)


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 14 ani
   
valibrad
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 28
Aici ai nimerit-o. Am o masina clasica pe care o scot de 10 ori pe an din garaj, ma feresc sa o stric in gropile din Romania, nu o fierb in ambuteiajele din Bucuresti, nu depasesc niciodata 110 km/h si nu ma deranjeaza taranii care trec pe langa mine atata timp cat viteza legala este de 90. Imi place foarte mult cand oamenii ma intreaba despre masina si o apreciaza la adevarata ei valoare.
Umblu cu un plastic de generatie noua ca majoritatea oamenilor din lumea asta si ma bucur ca masinile au evoluat atat de mult, chiar daca apreciez masinile clasice.
Daca vrei sa iti pui cutie cu 5 viteze e treaba ta, dar atunci ai o masina modificata, nu mai este o masina originala si nu va primi certificat de vehicul istoric. Asta bineinteles daca va indeplini conditiile de vechime. Si nu sunt reguli facute de RCR ci ele exista in toata lumea.


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Asta ai inteles tu ? Ca suntem impotriva clubului tau ? Pai n-ai inteles nimic. Eu iti explicam sa te linistesti cu promisiunile ref atestari, ca pana una alta tu si consiliul sunteti nuli de drept in domeniul vehiculelor istorice, de vreme ce nici unul nu a restaurat macar o trotineta. Initiativa e f buna dar daca tu esti in consiliu asta il face subtire rau. Despre asta discutam, tu intelegi lucrurile in felul tau, peste 3-5 ani o sa-ti para rau ca ai batit campii. Cu clubul va urez multe succese, dar sa nu va inchiputi vreo secunda ca o sa inventati voi portita prin care toate toroapele modificate o sa le declarati masini de raliu FIA istoric. Faceti clubul, faceti evenimente, deveniti specialsiti dupa care mai discutam, pana una alta numai proiecte, asa ca succese .   Pe 6-7 iunie e Coppa Intereuropa, pe circuitul de la Monza, da si tu 100 de euro pe un bilet low cost sa vezi cu ochii tai ce inseamna o masina istorica de competitie, ca sa nu zici ca e RCR-ul exigent. Daca nu urmareste blogul meu pentru informatii de la fata locului, poate intelegi ceva pana la urma.


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Nu sunt singurul care a inteles ca aveti ceva impotriva noastra.
Am raspuns pentru cei care sunt interesati, care si-au format deja o idee. Restu deja nu ma intereseaza pentru ca nu reprezentati nimic nu numai pentru mine.
Pentru cei interesati revin cu informatii despre modificarile acceptate de FIA.

Modificat de Tefrus (acum 14 ani)


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 84

AUTOMOBILIA a scris:

ca pana una alta tu si consiliul sunteti nuli de drept in domeniul vehiculelor istorice, de vreme ce nici unul nu a restaurat macar o trotineta. Initiativa e f buna dar daca tu esti in consiliu asta il face subtire rau.

Bravoooooo bravoooooooo        TRAIASCA ATACUL LA PERSOANA  Eu cred ca ar trebui sa facem atacul la persoana si nu la idea concreta marca inregistrara RCR ! Ca voi numai asta stiti!!SA VA FIE RUSINE !! LA TOTI!! Si sa va aduc inca o data aminte, daca am aplica regulile voastre pe voi, da legea sa fie lege, ati ramane cu 2-3 oameni in club !Pot sa va prezint n+1 exemple, nu numai eu ! Ce nu puteti contesta ! Si nu spuneti ca n-am dreptate! Nu observati ca nimeni nu va agreaza, si va mai mirati de ce  ?! E chiar asa de greu de observat ? Acum va credeti superiori ca aveti "specialisti" ?  Halal specialisti ! Bine, sunt si exceptii! Nu uitati ca nu voi ati descoperit roata ! Si voi ati pornit de undeva, in 98 ! Dar se pare ca ati cam deraiat de pe sine ! Eu sper ca n-o sa porniti o avalansa impotriva ACR-ului, care deocamdata are mai mult trecut, mai multa istorie decat clubul vostru ! Si sa nu uitati, majoritatea voastra a pornit tot de la ACR !

Modificat de knxlada (acum 14 ani)


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 14 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 84
Si imi pare sincer rau ca tot dau din gura pe acest forum ! NU sunt agresiv de felul meu!  Sunt user de ceva vreme pe-aici, chiar daca nu postez, citesc cam tot ce se inampla cand intru, dar cand vad unii ce abureli, si ce balarii debiteaza, scriu, imi sare tare rau mustarul si nu ma pot controla!

_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
E o realitate, consiliul de la Ploiesti nu se poate lauda cu vreo masina , dar anunta ca tipareste primul atestat intr-o luna. Nu se crede nimeni superior, dar dupa mai bine de 10 ani da-mi voie sa nu mai inghit gogosi de genul asta. Eu unul, si RCR-ul , respectam ACR-ul care a fost primul promotor al acestor masini in Romania. Din pacate insa atentia fata de domeniul asta a slabit si asa a aparut primul club privat , apoi inca unul si tot asa. Sunt si eu sunt inscris in ACR dar nu mai cotizez pentru ca momentan nu am nevoie de servicii din partea lor, si tata a fost membru si bunicu asa ca iarta-mi adresarea mai dura dar bati campii, cunosc f bine acest club si am tot respectul pentru istoria lui. N-am spus o vorba urata despre ACR, dar nu pot sa nu constat cum se incearca folosirea acestui club in vederea construirii unei portite, prin care sa treca masinile cu modificari, nici vorba de FIA, noi discutam de niste carpeli. Ce nu intelegeti voi e ca modificarile alea trebuie facute cu piese din epoca respectiva, in general FIA atesteaza masini de curse preparate atunci si nu acum, masini care au supravietuit si nu replici facute in prezent. In concluzie daca faci azi o replica de Lada ea o sa fie atestabila dupa 30 de ani de la omologare. In schimb daca documentezi ca masina a participat la raliuri in 1980 sa zicem, cu modificari, se poate considera in 2010 ca sunt 30 de ani de la producerea ei, pentru ca e un model realizat artizanal.

Partea cu ramasul in 2-3 se cheama invidie, sincer, si din invidie nu realizezi nimic in viata, daca tu doar 2-3 masini ai vazut ca exista in RCR sincer nu merita sa mai discutam.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Si sa revenim la Tefrus, domnia sa m-a facut sa pierd acum vreo 2 ani timp pretios, a primit toate detaliile cum sa importe si sa atesteze un vehicul istoric. Zic pierdere de timp pentru ca el avea de la inceput in cap sa modifice masina, ca de in SUA se poate orice. A ajuns si masina in tara, ma rog mult spus masina, sa va prezinte el singur fotografii daca vrea. Acte foarte subtiri, o factura de caroserie de la un cimitir de masini , nu tu taxe vamale , radiere, nimic. Masina fiind un proiect normal ca nu se poate atesta. Sa nu va inchipuiti ca s-a deranjat dl Trefus sa platesca vreun sfant statului roman, nu, l-a prins subit dragostea de ACR si a intrat in consiliu. Ba se ii mai si invata pe niste forumisti cum sa dribleze RCR-ul ceva de genul intai o atestezi dupa care o modifici si nu te doare capul. Dupa mintea lui brusc s-a incarcat cu toata istoria ACR-ului, asa incat cam intr-o luna o sa-si tipareasca singur atestat la chestia aia de ii zice el masina.  Cred ca e suficient de simplu pentru oricine sa inteleaga ca nu cu ideea clubului are cineva ceva ci cu un asemenea mod de a privi lucrurile. Sincer, cunoscandu-i pe cei care conduc ACR-ul , nu cred ca vor permite vreodata ca acest club sa fie o portita de care sa se serveasca tip de genul Tefrus. Mi-as dori insa sa construiasca ceva solid, ca in anii '80, si cum traim intr-o tara libera faceti fratilor 100 de cluburi, dar respectati regulile universal valabile. Nu mai aruncati petarde de genul in RCR sunt 2-3 masini adevarate ca nu va cred nici floraresele din piete, exista desigur nivele diferite calitativ, insa orice masina cu potential e atestata, cu conditia ca proprietarul sa urmeze niste recomandari. Foarte multe din masinile atestate, pe care nu le vede Lada, zeci si poate chiar sute , sunt importate, vin deja cu certificate emise de alte autoritati nationale FIVA, nefiind insa documente transmisibile e nevoie de atestarea in Romania.  Deci nu RCR -ul le face vehicule istorice ele sunt deja atestate, insa desigur nu se ridica la standardele lui Lada, el e mai specialist decat toate cluburile FIVA din Europa si chiar decat FIVA care a licentiat RCR-ul.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Nu intra nimeni in Divizia Clasica din conducerea acelui club. Din nefericire nu ne putem bucura de interesul de care dati dovada fata de clubul nostru.
Din cimitir poate poate voi va faceti cumparaturile, eu am luat ambele masini de la o firma.Nu am vorbit cu acesta persoana vreodata.Cat despre vama... am platit pana si intarzierea de o zi. Din mustangul meu pot sa fac si trabant.. ma priveste personal.Vezi ca mi-am mai luat inca 4 usi de rezerva... fa-mi-l mustang cu 6 usi.
Acum intrebarea este daca sunteti constienti de inca un lucru nu numai de faptul ca dupa ce incepem incrierile, cadeti in derizoriu si anume ca multi vad cine sunteti. Daca sunteti constienti si de asta inseamna ca ce-am spus mai devreme este inevitabil.
Delirul continua... play...

Modificat de Tefrus (acum 14 ani)


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Deja esti pe drumul cel bun, continua. Cad despre noi nu-ti fa griji, inca ne amuzam copios duce am aflat ca prahovenii au fondat RCR-ul . Aia multi de care zici, care ii numeri pe degete in realitate nu au avut , nu au si nu vor avea niciodata ce cauta in RCR, cu parere de rau o spin pentru ca regret sa vad oameni ata de tineri cu conceptii atat de ciudate,  pentru ca notiunea de club e f simpla, citesti statutul, vezi 2-3 evenimente si daca iti place te inscri daca nu iti vezi de treaba , ai vreo trei variante, ori trancanesti aiurea pe forumuri in incercarea de a demonstra ca totul e putred, ori ramai solitar ca de, esti buricul pamantului, ori faci un club dupa ideile tale, ultima mi se pare varianta cea mai fericita asa ca succese.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
walker
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 96
Si cu mine ai vorbit Tefrus si mi-ai transmis copia dupa factura de junkyard pentru caroserie  dupa care mi-ai povestit ca respectiva caroserie nu are motor si ca de fapt motorul se afla in alta parte . Dupa care ai avut probleme cu vama americana care nu iti permitea sa scoti caroseria neavand TITLE . In fine , ai adus in tara caroseriile dupa care ai inceput sa ai probleme de inmatriculare . E o certitudine , nimeni din Romania nu iti poate inmatricula caroseriile fara acte in regula . Dupa asta ai transmis o creatie grafica referitoare la aspectul final al proiectului tau ...fara cromuri , motor Cobra Jet , roti pe 20"............orice numai masina originala nu . Ti-am explicat ca asa ceva nu se poate atesta cu atat mai mult cu cat legal se atesta autoturisme si nu caroserii .........De aici a inceput delirul tau referitor la atestari prin ACR  de vehicule modificate .........ASTA E TOT !

_______________________________________
Opel Commodore A GS Coupe '69 , Opel Rekord 1700 '67 , Opel Rekord  1900 '68

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Eu zic ca am spus ce fac cu masina si am postat unele lucruri cu cealalta masina care a fost luata de cineva din Brasov pe un alt forum. Nu am adus caroserii in tara, am adus doua masini..una incompleta, alta completa si o caroserie dezmembrata. Nu te pricepi sa minti. In pozele de pe acel forum se vede si motorul. Exista constatarea RAR pentru masina mea deci n-am avut vreo problema nici la RAR. Constatarea se face cand ai motor pe masina.Sau poate nu stiti care e diferenta intre o caroserie si o masina incompleta, oricum nu ma intereseaza daca stiti.
AUTOMOBILIA... invata sa scrii, imi este tot mai greu sa te urmaresc.
Divizia Clasica a aparut la initiativa dl. Coman director ACR PH pana in 2009. 
Cand am spus ca incepeti sa delirati nu m-am inselat.



Se vede motorul ? E cel din fata...
Nu-mi pun si n-am zis ca-mi pun roti de 20"
Daca mai aveti alte produse ale imaginatiei le puteti spune acum. Dupa ce incepem sa facem inscrierile, atitudinea mea fata de voi se va schimba brusc in "ok hai ca am treaba". Momentan ma ajutati la promovare.

Modificat de Tefrus (acum 14 ani)


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
valibrad
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 28
Ne arati si noua constatarea RAR? Ca dupa aceea pun si eu pozele pe care mi le-ai dat tu cu masina ta la junk yard.

pus acum 14 ani
   
walker
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 96
De ce nu postezi factura ?  Ca sa se vada ca iti promovezi o aberatie !

_______________________________________
Opel Commodore A GS Coupe '69 , Opel Rekord 1700 '67 , Opel Rekord  1900 '68

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Repet.. de la cimitir voi sa va faceti cumparaturile. Masina mea este luata de la o firma.Pentru constatare intrebati la RAR.
Parca masina mea nu avea motor... vad ca are.
E un topic cu masina mea deschis pe acel forum. Intrebati-ma acolo despre masina si daca am dispozitia necesara va raspund.
Aici e vorba de Divizia Clasica.


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
valibrad
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 28
ce sa intrebam la RAR?
arata-ne constatarea daca o ai.
si cimitirul e o firma.

Modificat de valibrad (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
De constatare. Am vreo obligatie sa arat ceva ? A fost luata dintr-un parc auto.
Vorbim pe acel forum daca vreau despre masina mea.
Din dorinta de a nu ma plictisi raspunzand la intrebari sau alte inventii care nu au legatura cu Divizia Clasica, am sa incep sa le ignor.


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
valibrad
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 28
minti?

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
lol. circ !

_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
karmann
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 91
   

pus acum 14 ani
   
walker
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 96
@ Tefrus

De ce nu arati factura  de la junkyard ( sau de la parc auto cum vrei tu ....     )  Oricum la telefoanele de pe asa zisa factura nu raspunde nimeni niciodata ! Am verificat si eu au verificat si altii ! Or fi dat faliment ..........poate nu exista ....


_______________________________________
Opel Commodore A GS Coupe '69 , Opel Rekord 1700 '67 , Opel Rekord  1900 '68

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Hai ca mai ramane sa zici ca masina era ok dar a fost incendiata de privirile comisiei de atestare. Dupa cum vezi mai multi oameni ti-au citit fanteziile tehnice, daca intre timp ai carmit proiectul sau ti-ai luat si alta masina asta e f bine, oricum pana il termini numai bine e gata si atestarea prahoveana, scapi de lupul cel urat si noi nu ne mai pierdem timpul. Sa ne zici doar pe ce parte a DN1 vrei sa faca oamenii coada la "consiliu". pentru atestarile Tefrus, deja s-a strans ceva lume, sa prinda rand in fata.  Dar daca se poate evita sa mai dai emailuri tuturor membrilor RCR cum ai procedat acum ceva vreme, ne plictisesti aiurea.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Nu chiar.
Mi-au scris unii care doar si-au luat atestatul de acolo dar care vor sa intre in Divizia Clasica.


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
walker
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 96
Aberezi din nou .

_______________________________________
Opel Commodore A GS Coupe '69 , Opel Rekord 1700 '67 , Opel Rekord  1900 '68

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Unul dintre cei 5 care au avut legatura sau inca mai au cu clubul respectiv si care vor sa intre la noi.
Am inlocuit unele date cu * ca nu vreau sa-i faceti probleme.

"
Stimate domn,

Ma numesc ***, sunt din ***, am *** de ani si sunt ***. Multumesc pentru mesaj.

Sunt posesorul *** din seria limitata a anilor ***, cu totul original (exceptand ***). Este mostenire de ***. Posed, de asemenea, toate documentele originale, inclusiv un caiet al tuturor operaţiunilor tehnice efectuate asupra acestui vehicul de-a lungul timpului. De * ani am atestat de vehicul istoric, din partea RCR. Am fost filmat in mai multe randuri.

M-ar interesa daca aveti o oferta adevarata pentru astfel de persoane - in calitate de viitori membri - nu ca cea interesata a RCR (actiuni pe banii mei nu voi face niciodata!).

Cu stima,
"

Initial nu am vrut sa am vreo treaba cu cei din clubul vostru dupa cum se vede si la deschiderea topicului.
Exceptand o persoana... toti sunt impotriva voastra din ACR.
Acum am ajuns la concluzia ca n-ar fi o idee rea sa mai vina si din alte parti membri.
Vedem... momentan am mai multe cereri de inscriere decat aveti voi membri cotizanti.


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
walker
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 96
Pe cei ca persoana respectiva ii poti pastra . Niciodata RCR- nu a avut in intentie de a sponsoriza participarea membrilor la vreo actiune . Membrii RCR isi platesc singuri  cheltuielile legate de participarea la evenimente tocmai pentru a avea o adevarata independenta .

_______________________________________
Opel Commodore A GS Coupe '69 , Opel Rekord 1700 '67 , Opel Rekord  1900 '68

pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Cu mare placere.
Din banii stransi din cotizatii vrem sa organizam raliurile.


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
dl. tefrus, chiar va rog sa strangeti toti pomanagiii care vor sa participe la evenimente pe benzina clubului, membri care "sa fie filmati".

e chiar bine ca ati postat mailul semidoctului care s-a adresat "mariei"voastre,

sa recapitulam: "Am fost filmat in mai multe randuri."

apoi... "(actiuni pe banii mei nu voi face niciodata!)"

ei bine, asta cu siguranta e ceva "mare pasionat", atat de pasionat incat vrea sa isi scoata "bijuteria da' colectie" pe benzina sponsorizata.

am o idee dl. Tefrus, luati-l de mana si filmati-va pana nu mai puteti. va rog insa un lucru, pe noi, cei de pe fiat forum, macar din bunul simt pe care se pare ca nu il aveti, lasati-ne in pace cu balbele si povestile ieftine despre Divizia Clasica.

Va doresc divizionare placuta si sa nu ne mai vedem aici pe forum !

p.s. in curand, in lipsa de dovezi clare cu privinta la aceasta forma de organizare divizionara, topicul va fi inchis, pentru a nu induce cititorii in eroare.

imi permit sa imprumut cateva cuvinte de-ale lui automobilia si sa va urez o incolonare cat mai placuta in fata ACR Ploiesti.


_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Tefrus , ai talent literar , numai cai ai o mare problema , nu te crede nimeni ca mesajul ala e real de vreme ce nu si-l asuma nimeni. Textul e infantil , dupa mine e f clar ca e o facatura, da-mi voie sa-mi cunosc colegii. Tu ai impresia ca discuti cu niste soimi ai patriei, pai daca respectivul vrea sa plece din RCR ce sens mai are sa-l protejezi ?

Cu multa nesimtire tu ti-ai permis sa deranjezi toti membrii RCR cu mesajul tau despre divizia fantastica. Numai in capul tau exista ideea ca oamenii s-au inscris in RCR din plictiseala sau lipsa unei alternatice si te asteptau pe tine sa le luminezi weekendurile cu raliuri organizate din cotizatia de 150 de lei. Multe raliuri organizeze de suma asta ........ Si nu numai nationale ci si internationale, cum tot aberezi. Intelege faptul ca multi au fost in sectia ACR inainte de 89, muti au fost fondatori RCR s-au s-au inscris la noi in perioada in care RCR colabora cu ACR, asa ca daca simteam nevoia unei colaborari cu consiliul tau o faceam de multa vreme. ACR-ul are insa problemele lui , datoriile sale fata de membrii sai , are tot respectul nostru. Posibil ca noul sef al filialei ACR PH sa fie un tip de isprava, cum a fost si dl Coman (fostul sef), problema e ca tu ai impresia ca te poti folosi de brandul numit ACR si de niste oameni pasionati de masini in rezolvarea unor probleme personale.

" Exceptand o persoana... toti sunt impotriva voastra din ACR "
partea asta cred ca se refera la persoanele de la tine din consiliu , ca mai sus scriai ca esti nou in ACR, si cum nu cred ca ai facut turul Romaniei sa cunosti toate filialele da-mi voie sa-ti spun ca bati campii, am colaborat foarte bine cu ACR-ul si personal de fiecare daca cand intalnesc un ACR-ist am sesizat un regret ca nu mai colaboram. La ceva vreme dupa ce am intrerupt aceasta colaborare au mai facut si altii acest lucru, ma refer la sportivii din campionatele nationale de raliuri, care si-au facut o noua federatie, deci exista la acea vreme o problema mai ampla. Timpul trecut si dupa cum poate ai obsevat raliurile se fac acum in Romania fara ACR. Asa incat nimeni si nimic nu e de neinlocuit, incusiv RCR-ul, numai ca trebuie sa creezi ceva mai bun daca vrei sa schimbi lumea. Fa chestia asta si ne incolonam spre Ploiesti, pana una alta suntem al 11-lea an de activitate si am vazut ca tine multi, vorbarie multa si fapte spre zero. Ne povestesti de vechea lista a prahovenilor, de ideea cu divizia clasica care e f veche si n-a fost finalizata. De ce crezi tu ca nu s-au intamplat toate chestiile astea ? S-au mai bine zis, chiar ai impresia ca te asteptau pe tine sa intri in consiliu ? Nu , nu exista interes pentru lucruri serioase, pasiunea pentru masini nu-i face pe multi sa se implice organizatoric, toti sunt interesati cat timp clubul le da papa si benzinica moca, nici macat 5 bani nu se gandesc sa platesca cotizatie, iar in privinta atestarii e musai sa se schimbe regulile internationale pentru ei. Poate ca si eu am exagerat data fiind prima impresia asupra ta, asa cum poate ca ma insel total in privinta ta, poate ca tu chiar vrei sa-ti faci o masina istorica omologabila FIA, auditoriul tau insa a inteles si asteapta de la tine lista FIA in ideea ca vor regasi in ea traforarile si modernizarile pe care le-au facut la masinile lor, folia omologata, lentilele de stop/semnal albe sau fumurii, jantele moderne si anveopele cu talon mic, si alte dude din astea.  Din discursul tau pari f hotarat sa consideri tot ghiveciul asta FIA istoric, iar ACR-ul , ma rog cu exceptia de care vorbeai, e gata sa organizeze raliuri cu aceste masini. Aici e problema, ca in rest n-are nimeni nici din RCR vreo problema, daca observi colaboram f bine cu alte cluburi de profil, n-ai vazut vreo cearta sau mai stiu eu ce, de atestat cred ca astazi sunt mai multe masini atestate care nu sunt in RCR decat cele ale membrilor, deci nu exista nici constrangeri nici lupte, exista o singura chestie, dorinta de a progresa si asta nu se face cu masini traforate in spatele blocului.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Tefrus
Membru

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 38
Frumoasa incercare... n-am sa spun cine e acea persoana. Urata treaba sa-l faci pe om infantil... daca are cu adevarat functia despre care scrie in email.
Am zis ca 150 RON costa inscrierea nu cotizatia. De la o simpla chestie ai inceput sa aberezi, lucru care m-a facut sa nu mai citesc in continuare. Te aplaud pentru efortul depus.


_______________________________________
Digital Graphic

pus acum 14 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la