Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
beatrice17
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 80 ani
Fiat Forum Romania / Classic corner / Cursa de Coasta - Sinaia 5 iulie Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Se intampla duminica la Sinaia


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Afis

cursa coasta sinaia iulie afis

50.2KB


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
coupe
Moderator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 966
Exceptional ! Ati reusit pana la urma ! BRAVO ! Va invidiez... Sa veniti premianti si cu multe poze... Daca stiam mai din vreme as fi venit si eu sa va incurajez... Bafta !

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
A fost extraordinar, am fost sincer impresionat de primirea facuta de piloti, organizatori iar publicul a fost pur si simplu extaziat de evolutia vehiculelor istorice. Demersul a fost o reusita asa incat pe 2 august am primit invitatia la urmatoarea etaPa de la Campulung.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Cateva fotografii si impresii


Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Participantii


Ce mai gasiti pe net :


cursa coasta sinaia iulie mai gasiti net

49KB


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 678
Renault-ul Alpin si Alfa sunt cele mai tari mai sunt in tara renault-uri dinalea??

pus acum 14 ani
   
fiatsport99
Membru avansat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 180
Este vorba de un Renault 12 Gordini care a facut parte din lotul national al Romaniei si au existat 8 bucati in dotarea A.C.R. toate in culoarea albastru "Gordini" si unul la uzina Dacia  alb cu care alerga Stefan Iancovici.

pus acum 14 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3184
Parca mai a supravietuit un R12 Gordini dar in stare proasta, in Bucuresti....

_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 14 ani
   
b84wpu
Membru de baza

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 125
da. si este in curs de restaurare

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Au fost mai multe, masina care a alergat ieri nu este din lotul ACR care a fost compus  in intregime din masini de 125 CP. Cea de ieri e de 165 CP si a fost a uzinei, cu ea a concurat Florin Morassi (a castigat Raliul Romaniei in 73 cu ea - avandu-l copilot pe fratele sau mai mare Gheorghe Morassi) ca si cea alba a lui Iancovici (care exista dar incompleta si fara acte - a fost recuperata de la un service din B ajunsese masina de tavaleala - o foloseau la aprovizionarea cu piese- cu un motor R16 pe ea), iar echipa uzinei a avut si un 8 facut in uzina in sistem ckd. Pentru Raliul Romaniei 74 Renault a trimis o masina de 165 CP pentru Iancovici mult mai evoluata precum si o echipa de asitenta, desi a evoluat excelent la bataie cu Rohr Iancovici a avut ghinion cu ..... copilotul sau care a sarit un punct de control si au fost descalificati, iar masina s-a intors in F. In 81 uzina a renuntat definitiv la Gordini, masina de ieri a fost vanduta la o licitatie si de atunci e la nea Nicu, care a platit pe ea o caruta de bani, daca nu ma insel aproape de pretul a doua Dacia noi.

Referitor la masina de care vorbiti ar trebui verificate seriile de sasiu, eu o stiu de f multa vreme, era in Dr. Taberei, mai sus de Moghioros pe stanga, printre blocuri,  in fata unui bloc de 4 etaje, existau multe piese de 12G pe ea ( si de R17) dar caroseria am senzatia ca era de Dacia. Ai poze cu ea  ? F multi au dorit sa cumpere masina respectiva, si imi amintesc ca nu numai din cauza pretului aberant au zis pas, ceva nu era in regula, posibil insa sa ma insel, n-am mai vazut masina de 20 de ani.

Un 8G mai este la Cluj, dar o sa fie folosita o caroserie de 1100 pentru salvarea lui, s-a mai salvat recent un motor de 8G , era pe o Dacia care era in drum spre Remat ....

Ideea e ca un R12 Gordini de 125 CP se poate lua de afara la preturi extrem de rezonabile (5-9000 euro) si e relativ usor de restaurat , de ce nu importa nimeni asa ceva daca tot e atat de iubita si dorita masina asta ?

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
b84wpu
Membru de baza

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 125
buna intrebare. nu am poze cu masina styu doar ca persoana care a luato a stat vreo 3 ani sa il convinga sa o vanda la un pret rezonabil

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Walker citind postul meu mi-a zis ca pe Gordina lui Nicu ar fi alergat fratii Motoc, tot ce e posibil, promit sa ma mai documentez. Am mai studiat si eu motorul si cred ca e cel de 125 CP, cel putin dupa carburatoare care sunt de 40, insa omul are si motorul de pe masina lui Iancovici care e de 165 CP.

Ref masina care e in lucru o spun cu mare siguranta si fara teama ca gresesc, e o mare eroare sa readuci la viata o astfel de masina, financiar vorbind , ar fi costat mult mai putin achizitionarea unei masini in stare buna si se dadea cu ea din prima zi , si rezultatul era altul, pentru ca o masina restaurata e o masina restaurata, nu se compara niciodata cu una conservata, cand intra in discutie si refacerea caroseriei (parti de rezistenta) din bucati, mai ales la o masina de curse mi se pare  o actiune si dificila si fara prea mari perspective de succes in a o reduce la ceea ce a fost. Spun asta pentru cei care se vor mai gandi la un astfel de proiect, ca deja in cazul de fata e prea tarziu, cand intri in hora tre' sa joci ....

Sa-i tinem oricum pumnii, o sa incerc sa fac eu rost de poze ca tot am aflat cine o are. 


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
manciur
Membru de baza

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 146
R12 din drumul taberei se afla in bucurestii noi.. la un pasionat,
caroseria este de R12G!


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
O fi acum , dupa multa munca, atunci nu era integral originala. Cand am fost sa vad masina aia am mers cu cineva care a alergat pe asa ceva, omul a verificat cateva lucruri, a vorbit cu proprietarul care normal ca n-a acceptat argumentele dar treburile erau clare si omul  s-a intristat ca venisem cu un specialist. Omul meu a recunoscut masina, stia cine alergase cu ea, unde fusese accidentata, cine o reparase, cum , cu ce piese, e prea mult de povestit.  Acelasi lucru l-am aflat dupa vreo 15 ani si de la nea Nicu, oricare din cei doi daca vede masina va poate lamuri ce si cum. Daca are niste modificari asta nu inseamna ca nu poate iesi la final ceva de calitate din ea, insa daca mergeti pe ideea ca e originala gresiti.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Deja m-am obijnuit, masina lui nea Nicu e comentata mereu foarte negativ, e zicala cu strugurii, in fiecare zi mai aflu cate una, ba ca are alternator de tractor, ba ca are capac turnat din material de ceaun, ba vad ca il judeci si pentru ce a readus la original, in realitate omul a strans atatea piese si motoare de ar putea sa faca si a doua masina, ba sa le sustina si cu piese ca sa mearga la curse. Noroc ca nea Nicu n-are net ca altfel tare se mai supara sa va vada cum il aratati mereu cu degetul, el saracu' cand a avut un ban l-a investit in masina sau in piese, si daca n-o tinea el ajungea la vreun "priceput" si o facea praf, cum s-a ales de toate celelalte.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
In mintea voastra e o mare confuzie, poti sa faci masini din cate bucati vrei cu conditia ca ele sa fie originale, desigur ca o masina cu seriile originale de sasiu, motor si cutie (serial maching number) e mai valoroasa, dar la masinile de curse e o chestie f rara. Sintagma "singurul Gordini" e ffff adevarata (din pacate) si se refera la faptul ca e singura masina care masina merge ( si ce merge ...) si e inmatriculata, restul sunt in curs de sau ruginesc in pace.  Sa ajunga si masinile alea 2 de care vorbiti macar in acelasi stadiu sintagma va deveni istorie pana atunci ea ramane valabila. Nu stiu ce jura Nicu dar daca o fi auzit cum vorbiti de masina lui mi se pare fff normal sa scoata tzepii. Stiu, nu da piese, e ursuz, se comunica greu cu el, dar asta nu inseamna ca trebuie sa va purtati asa. Faceti mereu pe avocatii si va bagati in niste chestii care nu le cunoasteti. Ce sens ar avea acum sa va povestesc cum se prezenta masina lui Grigorescu (sau Grigoriu nu mai retin), ce are, ce n-are, ce nu se mai poate reface in veci la ea, apreciez curajul lui Silviu A. de a se inhama la un asa un proiect, bravo lui si din respect prefer sa discut cu el si nu pe forum, dar nu incercati sa-mi vindeti povesti. Faceti voi mereu aprecieri, cine merita atestat, ce face ala, cum arata masina ailalta, masinile de care vorbim au cu adevart o istorie si merita protejate prin atestare indiferent daca mai au si lipsuri, nu le confundati cu niste masini vechi anonime, piese se gasesc greu si sunt fff scumpe.  Asa cum Nicu a trebuie sa-si schimbe panoul spate ca sa atesteze masina asa si celalalt proiect va trebui sa se apropie de adevar. Nu mai comparati masinile, in stilul "aia nu e ok si e atestata, asa ca sa primeasca si asta ca sa fim chit" fiecare masina e un caz aparte si meriat tratat cum se cuvine, nu mai luati chiar tot ce spune Nicu la suparare, greseste si el, posibil sa fie si ranit in orgoliu pentru ca vor aparea si alte masini, totusi rautatile care i le adresati depasesc cu mult orice "derapaj" al lui. Se pot importa si 10 de Gordini, dar din pacate nu se cumpara cu vorbe, nimeni nu e copil sa creada ca ea va ramane unica di RO dar pana una alta chiar e unica.   

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Repet, ce nu merge pe strada nu poate fi luat in calcul pentru ca nu poate nimeni garanta ca exista si un final fericit, ce merge insa merita admirat.


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
B 75 UAP
Membru nou

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 6
Salutare,
masina in cauza, e a mea.. Daca a fost o greseala sau nu, achizitionarea ei, ramane de vazut. Din calculele mele investitia a ajuns in prezent la 3500 euro, cu  tot cu pretul masinii.
Ca sa il pot convinge pe fostul proprietar, sa mi-o vanda la un pret rezonabil (si nu 7000 euro cum cerea) a trebuit sa-i "fortez mana" exact in ziua in care s-au radiat din circulatie masinile vechi si in aceeasi zi am facut actele cu el! Asta a fost norocul meu si sunt convins ca daca  si ceilalti potentiali cumparatori speculau momentul, masina ar fi ajuns la ei.
Pana la urma, orice alta gordina aduceam din Franta la 6000 euro tot trebuia restaurata.. tot 1500 de euro ma costa sa fac motorul, tot 1000 vopsitoria.. La momentul ala si la banii pe care i-am dat pe ea mie mi s-a parut ok (nu pot spune "o afacere buna" pentru ca nu intentionez sa o vand dupa ce o fac - daca o pot face)... In plus mi s-a parut mai interesant sa salvez una care a alergat in Romania, iar daca la final mai reusesc sa aflu si toata istoria ei, va fi cu atat mai bine!!!
Pe de alta parte, cine vrea sa vina sa vada masina (caroseria) o poate face ORICAND.. Chiar am invitat cateva persoane din cadrul RCR (inclusiv pe nea Nicu) sa vina sa isi dea cu parerea (argumentat bineinteles, nu cu afirmatii de genul - Eu i-am cumparat de la fabrica caroseria cu care a inlocuit-o pe cea originala si am acasa factura), persoane care nici pana in prezent nu mi-au onorat invitatia..
Deci nu prea are rost sa vorbim din auzite daca este sau nu, caroseria originala 
PS. cand am luat-o avea pana si toate 4 portierele originale (pe care bineinteles ca nu le voi mai folosi la cat chit au pe ele). Nu mai are originale aripa dreapta spate, fusta spate si fatza, partea fin fatza a pedalierului, aripile fatza si capotele. Ar fi absurd sa cer mai mult de la o masina de curse..

Modificat de B 75 UAP (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
valibrad
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 28
bravo Silviu!
Sunt convins ca Gordina ta o sa iasa ca la carte si cu atat mai mult e de apreciat efortul de a renaste din propria cenusa o masina din faimosul lot ACR.
Daca ai nevoie de vreo piesa mai rara de pe 12 TS ul meu, ti-o donez oricand.   


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Bafta Silviu, apreciez corectitudinea cu care ai prezentat masina, sper ca s-a convins toata lumea ca nu am vorbit aiurea, dupa mine lista e prea lunga, iar masina prea noua ca sa fi meritat investitia, discutam de 7000, pe atunci dolari. Sunt multe 12G care nu au alergat la curse, cel mai bine ar fi sa faci un drum la targul de la Avignion, in sudul Frantei, preturile sunt mai mici si poti gasi f multe piese, in plus se strang f multe masini si poti vedea pe viu ve te intereseaza ca sa iasa treaba bine. O sa vin cu placere sa vad masina, eu n-am fost in tara iar la restul cred e o chestiune de timp. Imi pare rau ca sa iscat discutia asta dar sincer m-am plictisit sa tot aud povestiri nemuritoare despre niste chestii traite sau vazute cu multi multi ani in urma, cand pretinsii specialisti de azi inca mai mergeau pe tricicleta.   Nea Nicu e un om in varsta , si ca orice om in varsta are hachitele lui, sunt convins insa ca o sa fie primul care o sa te felicite la final, cu conditia sa nu fie chibiti prin zona care sa-l intarate ,,,,   Personal ma bucur ca se salveaza masina asa cum ma bucur de orice fier care intra pe maini bune.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
testuser
Membru de onoare

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
vad ca va impungeti iar cu neoriginale si originale... atita timp cat o masina pleaca de la un original si se reconstruieste, nu vad nicio problema. sunt oameni care dezgroapa masini si le refac, si chiar daca folosesc 60% panouri noi, tot originale se cheama. 

_______________________________________
da-o ba la remat!

pus acum 14 ani
   
walker
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 96
Topicul asta avea un cu totul alt subiect , era vorba de o premiera absoluta . Rog moderatorii sa stearga toate posturile care nu au vreo legatura cu subiectul .
Va multumesc anticipat ,


_______________________________________
Opel Commodore A GS Coupe '69 , Opel Rekord 1700 '67 , Opel Rekord  1900 '68

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
pentru a potoli spiritele, s-a facut putina curatenie, iar topicul se inchide temporar.

_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la