Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
polly__ Profile
Femeie
24 ani
Brasov
cauta Barbat
24 - 47 ani
Fiat Forum Romania / Alte marci / pareri dacia 1100 - sfat achizitie Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
As vrea sa stiu care ar fi punctele slabe ale unei Dacii 1100
Am gasit o asemenea masina, fara rugina la prima vedere, dar nu a mai circulat de 5 ani, fiind practic abandonata de atunci.
Masina cred ca are 65,000km sau cel mult 165,000km la cum arata (tabla dreapta, fara rugina la geamuri, rotile nu stau cracanate, etc)
Daca ar fi fost un fiat, as fi luat-o imediat,.
Mentionez ca nu ma intereseaza neaparat sa circul cu ea, ci doar sa o reconditionez pentru colectie doar. Am destule cu care sa merg.

Modificat de abarth_mcm (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
mihneag22
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 38
Cel mai bine ar fi sa ceri parerea baietilor de pe 1100 forum. Cred ca ei sunt cei mai avizati .

pus acum 12 ani
   
danielomihai
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 796
Sau lui Lucas- are asa ceva!

_______________________________________

Lancia Lybra 1747 16V 2001
Lancia Flavia 1500 1963

pus acum 12 ani
   
mpc
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 109

abarth_mcm a scris:

As vrea sa stiu care ar fi punctele slabe ale unei Dacii 1100
.



N-are !!!

 


pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Ca orice masina de peste 40 ani are puncte slabe. Plus ca desi masina arata f bine, a stat afara in ultimii 5 ani, nemiscata..

Nu prea cunosc dacia 1100 si de aceea am si intrebat.

Daca cineva ma intreaba pe mine de F850 sau F1800 de exmplu, pot zice din prima punctele slabe ot ca stiu modelele foarte bine (am reconditinat asftel de fiaturi), dar la D 1100 nu cunosc mai  nimic.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
punctul cel mai slab al daciei 1100 il reprezinta franele.

masina are un sistem de franare revolutionar pentru acea perioada (discuri fata-spate), insa etrierii sunt arhaici si sunt predispusi la gripare.

e important ca tablele de langa si de sub motor sa existe si sa fie corect pozitionate, pentru a asigura o racire corecta a motorului.

motorul daciei 1100 este incredibil de fiabil. cutia e placuta, cu rapoarte destul de lungi in a 3-a si a 4-a.

de regula se cam fisurau aripile fata de la vibratii (o problema comuna si la aro 243, 244).

pozitia la volan e putin incomoda daca ai peste 1,70, deoarece trebuie sa stai cu picioarele mai in dreapta, in timp ce volanul (fata de pozitia picioarelor) e in stanga.

scaunele si banchetele sunt foarte confortabile.

eu zic sa iei masina, mai ales daca e la un pret tentant.

bafta!


_______________________________________
-

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Eu zic ca merita. Ador Dacia 1100. Nici o diferenta intre Renault 8 si Dacia 1100. Din cite stiu eu, TOATE Daciile 1100 au piese frantuzesti in proportie de 100%. Noi n-am facut altceva decit sa le asamblam. Asa cum am facut si cu Dacia 1300, intre 1969 - 1974.

Merita cu atit mai mult, cu cit aceste masini devin din ce in ce mai rare (au fost fabricate numai intre 1968 - 1971). E greu sa mai gasesti azi o Dacie 1100 in stare buna, cu un pret rezonabil. Si chiar cu un pret nerezonabil.

Va fi prima masina clasica frantuzeasca din colectie. Eu am doua, ambele splendide: Peugeot 404 si Renault 12 romanesc.

Ce culoare e? Gri, visinie, crem sau verde?

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
danielomihai
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 796
Crem cred ca este cea mai frumoasa culoare la D1100

_______________________________________

Lancia Lybra 1747 16V 2001
Lancia Flavia 1500 1963

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Multumesc citroends pt detaliile tehnice si tuturor pentru sfaturi.
Cred ca frane sigur nu mai are. Totusi, e nemiscata de 5 ani sigur...

Da, masina are un pret tentant si stiu masina de f mult timp.

Intr-adevar, aripile fata par a fi avut ceva probleme (cred ca au fost usor atinse).

Va anunt daca se concretizeaza ceva. Pe langa masina, mai primesc si un portbagaj de piese, majoritatea noi ambalate in cutie din aia galbena cu scris renault.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
mpc
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 109

danielomihai a scris:

Crem cred ca este cea mai frumoasa culoare la D1100

Chestie de gust si/ sau optica.

Tatal meu a avut 1100 si din 1972 si-a luat 1300,ambele de culoare crem,culoare pentru care avea probabil un  adevarat cult,dar atat eu cat si mama nu puteam suferi aceasta culoare .
Mie mi se pare de exemplu cea mai frumoasa culoarea verde ,ACEL VERDE 1100,si apoi urmeaza gri,care de fapt si este si culoarea actualei mele masini 1100,culoare originala.

Dar adevarul este ca cea mai frumoasa culoare e cea care-ti place tie,greu vei gasi pe-aici doua pareri asemenea,asa ca nu ne baga pe niciunul in seama,si cumpara ce-ti place tie .

Bafta !

Tot ce spune dl CitroenDS  e adevarat ,fara insa a te lasa demoralizat,nu cred ca e f.grav ca tii picioarele mai pe-o parte cand conduci,nu ?

Modificat de mpc (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Daca ar fi sa aleg, as zice ca si mie crem imi place cel mai mult. De ce? Pentru ca, in copilarie, aveam un vecin care avea o 1100 crem. Ma lasa sa urc la volan (ma fascinau volanul elegant, bordul acoperit cu furnir, schimbatorul de viteze indoit, scaunele acoperite cu imitatie de piele neagra) si in spate (ma fascinau geamurile glisante). De fapt, totul ma fascina la aceasta masina, atit exteriorul, cit si interiorul. De aceea, pentru mine, crem este cea mai frumoasa culoare pentru o Dacie 1100. Dar, de fapt, imi plac toate. Toate sint foarte elegante si foarte... de epoca.

_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
abarth, daca nu iei tu masina, sunt eu interesat.

bafta!


_______________________________________
-

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Dupa Anu Nou voi anunta daca am luat sau nu masina. Te anunt daca nu o iau pt ca e pacat de ea.

Masina are cam 40% vopseaua originala (acoperis si cam pana la  jumatatea masinii ).
Din ce am vazut: aripile fata si capota fata au fost usor atinse, dar nu e grav deloc si nu trebuiesc inlocuite, ci doar reparate mai cu simt de raspundere.  (au fost revopsite prost si capota are o zona de vrei 5-6 cm patrati unde chitul s-a inflorit un pic) Deci nu e mare lucru.
Pragul de partea dreapta e infundat in o portiune de 20cm
Bara spate a fost si ea atinsa si un tampon e usor deplasat.

Alte defecte nu am observat.

Rugina nu am vazut deloc  sa aiba ! La parbrize e impecabila zona.
Masina are si radioul Sinaia si difuzorul original montat in bord.
De partea mecanica nu stiu nimic insa. Eu stiam masina ca functiona, dar asta aucm multi ani..

Modificat de abarth_mcm (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
mpc
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 109
Eu mi-am luat o sutica si am o profunda senzatie de multumire.Daca actele si pretul sunt OK eu zic ca un exemplar 1100 nu strica la casa omului.
Iar piese si vopsea inca mai exista .

Bafta !


pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Piese noi nu prea am vazut de vanzare pe net si nici nu prea am intalnit asa. Ma rog, nici nu am cautat. Totusi, ma gandesc ca daca am gasit in RO orice piesa noua de 1800 si 850, gasesc si de D 1100.
Secretul e sa cauti si sa umbli mult, nu doar sa stai in fata calculatorului ca asa nu gasesti !

Piese vechi stiu ca se gasesc usor si au preturi mici.

Nu iau masina sa circul cu ea ci doar de colectie pt ca nu are multi km si se poate restaura usor fara investitii majore.
Va anunt daca se concretizeaza ceva.

Modificat de abarth_mcm (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
fifi
Membru de onoare

Din: cisnadie
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 361
Ma ! Ia masina aia imediat ! Daca are si piese noi ratezi o ocazie rara ... Dacia 1100 e  o masina foarte buna .. am loat una nemiscata de 20 de ani ..(bine inteles ca mergea greu sau blocat  dar siau dat drumu dupa 20-30 km ) iam bagat lichid de frana in borcan si gata ura a avut frane ... mam plimbat cu ea .. asa pe dealuri mam distrat si dupa am vanduto ... motorul este super fiabil ... sincer merita ... e mai frumoasa decat un 850 ...    Ia masina ... daca nu .. fai 2 poze .. si un nr de tel .. si o iau eu ... !

Modificat de fifi (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Ms de sfaturi. O sa va anunt pt ca vreau in un fel sau altul sa salvez masina.
Da, are si piese noi, majoritatea Renault in cutie galbena scris negru.

Bine, pt mine personal era altceva un 850 pt ca stiu modelul f bine si am si absolut orice piesa noua pt 850. (deci o restaurare a unui 850 ar fi o joaca) La D 1100 sunt novice de-a dreptul. Unde stiu, stiu..unde nu, nu.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
fifi
Membru de onoare

Din: cisnadie
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 361
Pai ia 850-u ala din sibiu de lam postat eu .. si fai o restaurare.. sa vedem ce scoti din el    Masina e o baza buna ..

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Stiu, dar e prea departe.
Trebuie sa pice vreodata in final vreun 850 aproape de buzau sau bucuresti.
E una cand stii f bine modelul si cand ai piese noi, si alta cand nu stii mai nimic despre un alt model.



_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Eu zic ca, daca te descurci cu Fiat 600, 850 si 1800, te descurci si cu Dacia 1100. Parerea mea...

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
henrytoivonen_ro
Membru

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 44
Daciile din 1970 si 1971 au inceput sa aiba piese romanesti. Originale frantuzesti 100% sunt doar cele din 1968 si 1969. Se deosebesc prin ornamentul de pe masca fata care este lat si are scrisul Dacia, nu emblema cu vultur.

pus acum 12 ani
   
fifi
Membru de onoare

Din: cisnadie
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 361

henrytoivonen_ro a scris:

Daciile din 1970 si 1971 au inceput sa aiba piese romanesti. Originale frantuzesti 100% sunt doar cele din 1968 si 1969. Se deosebesc prin ornamentul de pe masca fata care este lat si are scrisul Dacia, nu emblema cu vultur.

Si ia spunemi tu mie ce piese romanesti sunt pe 1100 in 70-71 ? 1100 au fost integral frantuzesti !  Poti sami dovedesti contrariul ?


pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

fifi a scris:


henrytoivonen_ro a scris:

Daciile din 1970 si 1971 au inceput sa aiba piese romanesti. Originale frantuzesti 100% sunt doar cele din 1968 si 1969. Se deosebesc prin ornamentul de pe masca fata care este lat si are scrisul Dacia, nu emblema cu vultur.

Si ia spunemi tu mie ce piese romanesti sunt pe 1100 in 70-71 ? 1100 au fost integral frantuzesti !


Corect! Iata ce scrie pe Wikipedia: "Conform contractului, Renault furniza toate părțile componente ale modelului, urmând ca cei de la Dacia să le asambleze.".

In articolul in limba franceza, scrie la fel: " Il faut également préciser que les ouvriers roumains ne réalisent qu’un travail d’assemblage, puisque toutes les pièces sont importées de France.".

Adica: "Trebuie, de asemeni, precizat ca muncitorii romani nu realizeaza decit o munca de asamblare, intrucit toate piesele sint importate din Franta.".

Intre 1969 si 1974, Dacia 1300 a avut piese 100% frantuzesti. Sper ca cu asta esti de acord. Daca noi am fost in stare sa producem piese pentru 1300 abia dupa 5 ani, crezi ca am fost in stare sa producem piese de 1100 dupa numai 2 ani?

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
Draga Peugeot 404,

Ceea ce spune interlocutorul inaintea ta e ca Daciile din '70 si '71 aveau deja piese Romanesti e 100% adevarat.

Nu uita ca oricine poate scrie pe wikipedia...

Posed Dacia 1100 si cred ca stiu mai bine decat tine ce vorbesc. Acelasi lucru e valabil si pentru colegul fifi. Nu sariti sa contraziceti oamenii fara sa va documentati in prealabil.

Dacia 1100 din '70 si '71 avea deja suficiente piese fabricate in RO, din pacate.


_______________________________________
-

pus acum 12 ani
   
tavi_dacia1100
Membru special

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 202

citroends21 a scris:

Draga Peugeot 404,

Ceea ce spune interlocutorul inaintea ta e ca Daciile din '70 si '71 aveau deja piese Romanesti e 100% adevarat.

Nu uita ca oricine poate scrie pe wikipedia...

Posed Dacia 1100 si cred ca stiu mai bine decat tine ce vorbesc. Acelasi lucru e valabil si pentru colegul fifi. Nu sariti sa contraziceti oamenii fara sa va documentati in prealabil.

Dacia 1100 din '70 si '71 avea deja suficiente piese fabricate in RO, din pacate.


Exact! Un ex. ar fi geamurile si mai sunt multe altele, dar nu imi vin in minte acum...


_______________________________________
Cumpar autoturisme Dacia fabricate inainte de 1972 si piese de schimb originale - 0749 993 896

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

citroends21 a scris:

Draga Peugeot 404,

Ceea ce spune interlocutorul inaintea ta e ca Daciile din '70 si '71 aveau deja piese Romanesti e 100% adevarat.

Nu uita ca oricine poate scrie pe wikipedia...

Posed Dacia 1100 si cred ca stiu mai bine decat tine ce vorbesc. Acelasi lucru e valabil si pentru colegul fifi. Nu sariti sa contraziceti oamenii fara sa va documentati in prealabil.

Dacia 1100 din '70 si '71 avea deja suficiente piese fabricate in RO, din pacate.


Nu te contrazic, dar esti sigur ca aceste piese nu au fost fabricate dupa incetarea productiei si montate pe masini mai tirziu? De exemplu, piese de 1300 se fabrica si acum (eu am cumparat pompa de apa nou-nouta). In plus, e clar ca Daciile 1300 fabricate intre 1969 - 1974 au multe piese romanesti, desi, la iesirea din fabrica, aveau numai piese frantuzesti. Ma intreb daca nu s-a intimplat la fel cu Dacia 1100...

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

tavi_dacia1100 a scris:


citroends21 a scris:

Draga Peugeot 404,

Ceea ce spune interlocutorul inaintea ta e ca Daciile din '70 si '71 aveau deja piese Romanesti e 100% adevarat.

Nu uita ca oricine poate scrie pe wikipedia...

Posed Dacia 1100 si cred ca stiu mai bine decat tine ce vorbesc. Acelasi lucru e valabil si pentru colegul fifi. Nu sariti sa contraziceti oamenii fara sa va documentati in prealabil.

Dacia 1100 din '70 si '71 avea deja suficiente piese fabricate in RO, din pacate.


Exact! Un ex. ar fi geamurile si mai sunt multe altele, dar nu imi vin in minte acum...


Eu ma refeream la piesele de motor.


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
tavi_dacia1100
Membru special

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 202

Peugeot 404 a scris:


tavi_dacia1100 a scris:


citroends21 a scris:

Draga Peugeot 404,

Ceea ce spune interlocutorul inaintea ta e ca Daciile din '70 si '71 aveau deja piese Romanesti e 100% adevarat.

Nu uita ca oricine poate scrie pe wikipedia...

Posed Dacia 1100 si cred ca stiu mai bine decat tine ce vorbesc. Acelasi lucru e valabil si pentru colegul fifi. Nu sariti sa contraziceti oamenii fara sa va documentati in prealabil.

Dacia 1100 din '70 si '71 avea deja suficiente piese fabricate in RO, din pacate.


Exact! Un ex. ar fi geamurile si mai sunt multe altele, dar nu imi vin in minte acum...


Eu ma refeream la piesele de motor.


Intr-adevar, Dacia 1100 avea numai piese frantuzesti in motor(in toti cei 4 ani de fabricatie), dar in '70-'71 chiulasa avea gauri pt. suportul de alternator, supapele erau mai mici si parca volanta era prinsa in 5 suruburi. Si Dacia 1300 avea numai piese frantuzesti in motor, dar asta numai pana la jumatatea anului '72.


_______________________________________
Cumpar autoturisme Dacia fabricate inainte de 1972 si piese de schimb originale - 0749 993 896

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Pina in '74 inclusiv. A mea e din '74 .  Pina si elemente cum ar fi geamurile, farurile, semnalizatoarele, stopurile sint frantuzesti.

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
tavi_dacia1100
Membru special

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 202

Peugeot 404 a scris:

Pina in '74 inclusiv. A mea e din '74 .  Pina si elemente cum ar fi geamurile, farurile, semnalizatoarele, stopurile sint frantuzesti.

Da, dar mai sus eu ma refeream la motor... Piesele frantuzesti au fost in motoarele de Dacie pana la jumatatea lui '72.


_______________________________________
Cumpar autoturisme Dacia fabricate inainte de 1972 si piese de schimb originale - 0749 993 896

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Eu m-am referit atit la piesele de caroserie, cit si la cele de motor. Crede-ma, pe multe din piesele de motor scrie "Made in France", "S.E.V. Marchal" etc.

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
ok, peugeot 404, te rog sa nu mai poluam topicul lui abarth.

te-a lamurit si tavi, daciile 1100 din 70 si 71 NU AU FOST fabricate exclusiv cu piese frantuzesti. cel putin geamurile erau fabricate in RO, bidonul de lichid de spalat parbrizul era tot romanesc (daca bine imi aduc aminte), radiatorul era deja fabricat in RO samd


_______________________________________
-

pus acum 12 ani
   
fifi
Membru de onoare

Din: cisnadie
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 361
La dacia 1300 ma pricep !  Is DOCTOR !    Din 69-71 au fost frantuzesti 100 % Din inceputul lui 72 pana la jumatate au fost cu vipusca si cu motor 810-02 .... si frana de mana sub bord ... din jumatatea lui 72 pana in  jumatatea lui 77 au fost cu tampoane mari si subansamble frantuzesti ... din jumatea lui 77 pana la sfarsitul lui 78 au avut rombul pe contra aripa ... dupa 78 tabla a fost romaneasca 100% si toate piesele erau 100% romanesti ! Ata din 74 e doar cu subansable frantuzesti nu e integrala ! 

pus acum 12 ani
   
fifi
Membru de onoare

Din: cisnadie
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 361
Dacia 1100 model 68-69

pareri dacia 1100 sfat achizitie dacia 1100 model 68-69

15.8KB


pus acum 12 ani
   
fifi
Membru de onoare

Din: cisnadie
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 361
Si dacia 1100 model 70-71

pareri dacia 1100 sfat achizitie dacia 1100 model 70-71

44.7KB


pus acum 12 ani
   
fifi
Membru de onoare

Din: cisnadie
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 361
Dacia 1300 model 69-71 la masina din poza ii lipsesc lampile de pe aripi cele PK sau Semia

pareri dacia 1100 sfat achizitie dacia 1300 model 69-71 masina din poza lipsesc lampile aripi cele

28.7KB

Modificat de fifi (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
fifi
Membru de onoare

Din: cisnadie
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 361
Dacia 1300 model din 72 pana in 73

pareri dacia 1100 sfat achizitie dacia 1300 model din pana

44.1KB


pus acum 12 ani
   
fifi
Membru de onoare

Din: cisnadie
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 361
model 73-75

pareri dacia 1100 sfat achizitie model 73-75

53.8KB


pus acum 12 ani
   
fifi
Membru de onoare

Din: cisnadie
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 361
Sunt multe diferente .... le stiu dar nu am intrat in detali ca nu are rost ... !

pus acum 12 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
fifi, cred ca te-ai pierdut in gramatica...

aici discutam de Dacia 1100!


_______________________________________
-

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

citroends21 a scris:

ok, peugeot 404, te rog sa nu mai poluam topicul lui abarth.

te-a lamurit si tavi, daciile 1100 din 70 si 71 NU AU FOST fabricate exclusiv cu piese frantuzesti


Tavi se cam contrazice:


tavi_dacia1100 a scris:

Intr-adevar, Dacia 1100 avea numai piese frantuzesti in motor(in toti cei 4 ani de fabricatie)


Nu tin sa am ultimul cuvint (cu atit mai mult cu cit e posibil sa gresesc), si nici nu vreau sa-i poluez topicul lui abarth_mcm, asa ca ma opresc aici.

In ce priveste Dacia 1300, pe Classicar Club Cluj-Napoca cineva care se pricepe a scris ca, pina in 1975, piesele erau 100% frantuzesti, iar cele din 1975 aveau piese frantuzesti in proportie de vreo 60% - 70%, daca tin minte bine.

Acestea fiind zise, ma opresc aici.

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
tavi_dacia1100
Membru special

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 202

Peugeot 404 a scris:


citroends21 a scris:

ok, peugeot 404, te rog sa nu mai poluam topicul lui abarth.

te-a lamurit si tavi, daciile 1100 din 70 si 71 NU AU FOST fabricate exclusiv cu piese frantuzesti


Tavi se cam contrazice:


tavi_dacia1100 a scris:

Intr-adevar, Dacia 1100 avea numai piese frantuzesti in motor(in toti cei 4 ani de fabricatie)


Nu tin sa am ultimul cuvint (cu atit mai mult cu cit e posibil sa gresesc), si nici nu vreau sa-i poluez topicul lui abarth_mcm, asa ca ma opresc aici.

In ce priveste Dacia 1300, pe Classicar Club Cluj-Napoca cineva care se pricepe a scris ca, pina in 1975, piesele erau 100% frantuzesti, iar cele din 1975 aveau piese frantuzesti in proportie de vreo 60% - 70%, daca tin minte bine.

Acestea fiind zise, ma opresc aici.


Eu nu ma contrazic deloc, cred ca dvs. nu ati citit cu atentie ce am scris: prima data am spus ca Dacia 1100 in '70-'71 avea piese romanesti, dar nu ma refeream la motor, ci la toata masina(din care am dat ca ex. geamurile). Motoarele difera intre anii de fabricatie, dar sunt facute integral cu piese frantuzesti(la D1100 zic). Dupa aceea ati spus ca dvs. va rfereati doar la motor si cred ca atunci am detaliat eu putin cum sta treaba cu motoarele la 1100. La 1300, motoare integral frantuzesti(810-02) au fost pana la jumatatea lui '72 si de alte piese(ce nu tin de motor) nu am spus nimic. Sper ca de data asta am fost destul de explicit si imi cer scuze pt. Off topic, dar treaba asta trebuie lamurita(ca lumea)!

Modificat de tavi_dacia1100 (acum 12 ani)


_______________________________________
Cumpar autoturisme Dacia fabricate inainte de 1972 si piese de schimb originale - 0749 993 896

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
OK, m-am exprimat eu gresit, cind am zis ca te contrazici. Dar citroends21 a inteles gresit, cind a spus ca tu ai sustinut ca Daciile 1100 din '70 - '71 NU au fost fabricate cu piese de motor 100% frantuzesti, in timp ce tu sustii exact contrariul (si, ca posesor de 1100, esti credibil). Ca motoarele din acesti ani sint un pic altfel, e alta discutie. Asta nu inseamna ca n-au avut piese integral frantuzesti.

In ce priveste Dacia 1300, mai vedem. Unii spun ca a avut piese frantuzesti pina-n '75.


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
mpc
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 109
Pana la urma,bietul om doar a cerut un sfat . . .

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Exact! Sfatul meu este: Dacia 1100 merita cumparata, pentru ca e o masina frantuzeasca.

_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
fifi
Membru de onoare

Din: cisnadie
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 361

citroends21 a scris:

fifi, cred ca te-ai pierdut in gramatica...

aici discutam de Dacia 1100!

Am inteles ! Am facut putin of topic casa ii explic colegului cu dacia din 74 cum sta treaba cu dacia 1300 


pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 469

abarth_mcm a scris:

As vrea sa stiu care ar fi punctele slabe ale unei Dacii 1100
Am gasit o asemenea masina, fara rugina la prima vedere, dar nu a mai circulat de 5 ani, fiind practic abandonata de atunci.
Masina cred ca are 65,000km sau cel mult 165,000km la cum arata (tabla dreapta, fara rugina la geamuri, rotile nu stau cracanate, etc)
Daca ar fi fost un fiat, as fi luat-o imediat,.
Mentionez ca nu ma intereseaza neaparat sa circul cu ea, ci doar sa o reconditionez pentru colectie doar. Am destule cu care sa merg.


Desi nu ma pricep foarte bine la acest model de masina si initial nici nu imi placea, dupa ce am vazut masina lui Lucas 0125 imi doresc si eu una. Cred ca daca este in stare buna si are acte OK merita a fi cumparata.
Indiferent de parerile pro sau contra ca este o masina facuta cu piese romanesti sau frantuzesti este o masina facuta in ROMANIA. Este o parte a istoriei noastre automobilistice.


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
cred ca trebuie sa intelegem foarte bine un lucru. aici nu am postat decat pareri PRO. daca e posibil, e de preferat ca masina sa fie din '68 sau '69. daca nu, nu e niciun bai. dacia 1100 a fost si este primul autoturism fabricat in Romania.

cand spun asta, vreau sa fiu inteles corect. M461 a fost conceput ca vehicul militar.


_______________________________________
-

pus acum 12 ani
   
lucas0125
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 710
Maestre abarth, vezi ca mai era una interesanta de vanzare la 3000 ron pe Dacia 1100 forum verde, la care nu parea nevoie de vopsitorie. Daca e prea scumpa ia-o pe aceea de care zici dar vezi ca o vopsitorie buna face mimim 3000 ron.

_______________________________________
CUMPAR JUCARII ROMANESTI PENTRU COLECTIA MEA.
OFER PRET MARE.
0723500340


pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Stiu de la Fiat-ul 1800 ca minim 3000 RON costa o vopsitorie  + tinichigerie + munca mea.
Va tin la curent: dacia care am gasit-o e mult mai ieftina decat cea verde si nu pare deloc mai proasta la tabla, ba chiar mai dreapta si cu linie mai buna. + mai are si ceva piese noi. Deci e o afacere mai buna. Masina e '68 sau '69.
Dar asa e..o vopsitorie costa si masina ar cam trebui vopsita desi cam 40% are vopseaua originala.
Nu caut neaparat Dacia 1100, doar ca am gasit-o si ar fi interesanta. Inca nu am discutat final cu propietarul. Tin la curent.

LE: Pana una alta, am reusit sapt asta sa fac rost de lista cu piesele rezerva disponibile in cazul achizitiei masinii:

Lista piese Dacia 1100:

-semnalizator lateral  ambalaj Renault - NOU
-rame faruri Renault - 2 buc - NOU
-lant distributie Renault - NOU
-set cuzineti Renault - NOU
-set cuzineti Brasov - NOU
-place presiune Renault - NOU
-set pivoti (nu stiu marca)- NOI
-set bieleta/cap bara Renault- NOU
-releu alternator Dacia 1300 - romanesc, 1979 - NOU
-set rulmenti : vreo 4-6 rulmenti Renault - neidentificati - NOI
-set presetupe pompa apa Renault - NOI
-garnitura pompa benzina Renault -NOUA
-set garnituri motor, inclusiv garnitura chiuloasa Renault- NOI
-sticla stop crapate - vechi
-aripi fata

Modificat de abarth_mcm (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
dorinjurca
Membru nou

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1
Salutare, ma intereseaza cuzinetii de dacie 1100(1969) pentru palier stas si pt biele + 0.50 cine mai are de vanzare?? si un pret.
abarth_mcm a scris:

Stiu de la Fiat-ul 1800 ca minim 3000 RON costa o vopsitorie  + tinichigerie + munca mea.
Va tin la curent: dacia care am gasit-o e mult mai ieftina decat cea verde si nu pare deloc mai proasta la tabla, ba chiar mai dreapta si cu linie mai buna. + mai are si ceva piese noi. Deci e o afacere mai buna. Masina e '68 sau '69.
Dar asa e..o vopsitorie costa si masina ar cam trebui vopsita desi cam 40% are vopseaua originala.
Nu caut neaparat Dacia 1100, doar ca am gasit-o si ar fi interesanta. Inca nu am discutat final cu propietarul. Tin la curent.

LE: Pana una alta, am reusit sapt asta sa fac rost de lista cu piesele rezerva disponibile in cazul achizitiei masinii:

Lista piese Dacia 1100:

-semnalizator lateral  ambalaj Renault - NOU
-rame faruri Renault - 2 buc - NOU
-lant distributie Renault - NOU
-set cuzineti Renault - NOU
-set cuzineti Brasov - NOU
-place presiune Renault - NOU
-set pivoti (nu stiu marca)- NOI
-set bieleta/cap bara Renault- NOU
-releu alternator Dacia 1300 - romanesc, 1979 - NOU
-set rulmenti : vreo 4-6 rulmenti Renault - neidentificati - NOI
-set presetupe pompa apa Renault - NOI
-garnitura pompa benzina Renault -NOUA
-set garnituri motor, inclusiv garnitura chiuloasa Renault- NOI
-sticla stop crapate - vechi
-aripi fata



pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la